[OT]Hvor lang tid går der med at få en T65~
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 22-09-02 13:11

Jeg har lagt mærke til der har været en del med en T65 fra Wanna-save
herinde... derfor mit spørgsmål..
Jeg har ventet i et par uger nu... hvor lang tid har i andre ventet ?
De har trukket pengene kan jeg se...

MVH
Morten

Fra : stefan

Dato : 22-09-02 13:31

Jeg tror der gik omkring 5 arbejdsdage før jeg havde telefonen. Men jeg har
nok været heldig så.

Fra : Th Frydensberg

Dato : 22-09-02 14:16

"Morten Lundstrøm" wrote:

> [...]
> herinde... derfor mit spørgsmål..
> Jeg har ventet i et par uger nu... hvor lang tid har i andre ventet ?

6 uger for 3310 men de er hurtige til at trække pengene..........

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-09-02 06:28

Sun, 22 Sep 2002 15:15:51 +0200, skrev Th Frydensberg, på 13 linier, i
<3D8DC287.28404470@tdcadsl.dk>, :

>6 uger for 3310 men de er hurtige til at trække pengene..........

Jeg troede ikke de måtte trække pengene før de sendte varen.

Og svare er de ikke gode til.

Karsten
http://www.jyde.cc/
ICQ: 14948433

Fra : Devast8or

Dato : 22-09-02 19:50

Sælger de en T65 til kun 99? Er der nogen form for ulempe ved det (udover at
du også skal oprette et Telia-abbonnement?). Og hvad koster det abb. du skla
oprette?

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 22-09-02 20:11

> Sælger de en T65 til kun 99?

Ja, + porto 49 kr.

> Er der nogen form for ulempe ved det (udover at
> du også skal oprette et Telia-abbonnement?).

Nej

> Og hvad koster det abb. du skla
> oprette?

Samlet (oprettelse + abb. i 6 mdr.): 290 kr.

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Devast8or

Dato : 23-09-02 12:44

Og så en oplåsning oveni. Hvis den koster 150,- bliver det 588,-. Det er da
stadig billigt, men en noget anden pris end 99,-. Jeg tror jeg beholder min
N8210 lidt endnu, men det kan da godt betale sig at kigge hos wannasave
næste gang man skal have ny fon.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : Jonas Christensen

Dato : 23-09-02 19:53

> [...]
min
> N8210 lidt endnu, men det kan da godt betale sig at kigge hos wannasave

Hej... De er ikke SIM låst. Jeg har indtil videre købt 3, og ingen af dem
har været låst - selv om det står både på siden og på pakken når man får
den.

Dem jeg har fået er godt nok blå. Så det kan jo være de gule er låst..?

- Jonas

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-09-02 19:58

Jonas Christensen skrev:

>Hej... De er ikke SIM låst. Jeg har indtil videre købt 3, og ingen af dem
>har været låst - selv om det står både på siden og på pakken når man får
>den.

Der er i en periode blevet leveret ikke-låste telefoner, men det er
vidst overstået.

>Dem jeg har fået er godt nok blå. Så det kan jo være de gule er låst..?

Jeg har låst adskillige blå op, men har haft modtaget et par enkelte
som slet ikke har været låst.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** Nu også unlocking af Ericsson T39, T65 og T68 **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.57)

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 22-09-02 20:12

> Jeg har ventet i et par uger nu... hvor lang tid har i andre ventet ?
> De har trukket pengene kan jeg se...

De trækker først pengene den dag telefonen afsendes fra Dangaard (og du
kan se den under "Track & Trace".

Har de trukket pengene for lang tid siden, og kan du ikke se den under
"Track & Trace" (eller står der at den er afleveret) må du nok hellere
prøve at ringe/skrive til dem.

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 22-09-02 22:03

Der står de har sendt den d. 13-10-02
Jeg prøver lige at kontakte dem imorgen og se hvad de har at sige,
postdanmarks side er nede så jeg kan ikke se hvad der er sket med den...

MVH
Morten

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 23-09-02 08:31

Af en eller anden MÆRKELIG grund var den blevet sendt retur til
leverandøren... spørg mig ikke hvad postdanmark har gang i
Jeg ringede til wanna-save og så ville de sende den ud til mig igen
Jeg skulle have den i løbet af et par dage.... god service!

Fra : Hans Pihl

Dato : 23-09-02 10:36

Morten Lundstrøm <semizealot@iname.com> skrev:
> [...]
Wanna-save
>herinde... derfor mit spørgsmål..
>Jeg har ventet i et par uger nu... hvor lang tid har i andre ventet

Jeg sendte aftalen med posten torsdag aften den 12. sep. Mandag den
16. fik jeg telefonen med posten!

Vh. Hans