Et par spørgsmål til LAN
Fra : Usage

Dato : 22-09-02 12:47

Hmmm.... okay, her kommer de:

1/ Kan det passe at man ikke kan spille LAN imellem 2 computerere i Global
Operations og Battlefiels 1942, uden at der skal stå en 3. computer som
server. Er det "standard" i GameSpy?

Fra : GrandOldMan

Dato : 22-09-02 13:57

"Usage" <kenneth@usage.biz> skrev i en meddelelse
> [...]
> Operations og Battlefiels 1942, uden at der skal stå en 3. computer som

det kan man da i andre spil så hvorfor ikke ... som regel hedder det noget i
retningen af create langame eller man går ind under lan game og så creater
man et game og så joiner den anden pc...
det kan så være lidt tricky at sætte lan op mellem to pc'er.. så der skal i
læse i manualen om det er ipx eller tcp den snakker sammen med..!

men i andre computere skal i kunne se hinnande når i søger... så det er
noget med at sætte begge pc'er op i samme arbejdsgruppe..!

--
Hilsen

GrandOldMan
CL in TheOutlaws a Danish DayOfDefeat Clan
HP: http://home19.inet.tele.dk/andersson
mIRC: Channel #theoutlaws on Quakenet

Fra : Usage

Dato : 22-09-02 14:58

"GrandOldMan" <grandoldman@tcdadsl.dk> skrev:
> [...]
>
> men i andre computere skal i kunne se hinnande når i søger... så det er
> noget med at sætte begge pc'er op i samme arbejdsgruppe..!

Jeg har ikke prøvet i Battlefield, men i Global Operations springer den ud
af spillet, og starter en slags server op med GameSpy, og når man prøver at
starte spillet igen, så skriver den at der allerede kører en applikation af
spillet =(

Min kammerat kan godt logge på, men det kan jeg jo ikke når jeg ikke kan
komme ind i spillet.
Er der andre der har dette problem?

Fra : Øistein Wind

Dato : 22-09-02 15:24

> Min kammerat kan godt logge på, men det kan jeg jo ikke når jeg ikke kan
> komme ind i spillet.
> Er der andre der har dette problem?

Kunne det være fordi du kører dedicated server? Prøv at se om du et sted kan
slå fra at det er en dedicated server du starter...

Hilsen Øisteb

Fra : Usage

Dato : 22-09-02 16:33

"Øistein Wind" <oistein.wind@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Kunne det være fordi du kører dedicated server? Prøv at se om du et sted
kan
> slå fra at det er en dedicated server du starter...
>

> Hilsen Øisteb

Åhhh.... det kunne jo være =)