Skal købe mig et havhjul
Fra : Brizz

Dato : 22-09-02 12:33

Hejsa NG.
Skal på kuttertur her om snart og skal have et hjul til min havstang. Hvad
skal jeg købe? Det behøver ikke være vildt smart men en dybdemåler eller
ihvertfald så man kan se hvor langt nede man er vil være en rar ting.
Jeg kommer ikke til at skulle bruge det så meget men gider ikke leje udstyr
på båden.
Håber nogen kan hjælpe
Mvh Brian

--
www.gronaerten.dk

Fra : Jacob Nordestgaard

Dato : 22-09-02 18:02

Jeg var med molboen, der lejede jeg udstyr det var udemærket grej. ABU
ambassadeur, fungerede fint.

Fra : Brizz

Dato : 22-09-02 18:12

"Jacob Nordestgaard" <jnordestgaard@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg var med molboen, der lejede jeg udstyr det var udemærket grej. ABU
> ambassadeur, fungerede fint.

Ja men vil have mit eget udstyr

Brian

www.gronaerten.dk

Fra : hansi.christiansen

Dato : 23-09-02 14:57

"Brizz" skrev d. 22-09-02 12:33 dette indlæg :
> [...]
>
> --
> www.gronaerten.dk
>
>Du skal købe dig et ambassador i serien 7000 det koster
ca.1000.kr.men du kan være heldig at sparre nogle 100kr.på tilbud .
hjulene har linefører, så du kan følge med i hvor langt nede du
fisker.med den smule fiskeri du skriver , du udfører, holder hjulet hele
dit liv +din døns også, så det er en engangs investering til en meget
billig penge!

http://www.kandu.dk/

Fra : SGF

Dato : 25-09-02 20:32

"hansi.christiansen" <hansi.christiansen.news@kandu.dk> skrev i en
meddelelse news:0YEj9.20279$Qk5.912932@news010.worldonline.dk...
> [...]
> fisker.med den smule fiskeri du skriver , du udfører, holder hjulet hele
> dit liv +din døns også, så det er en engangs investering til en meget

Kunne ikke være mere enig!!!

Søren