Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye fotos fra uge 38 2002
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 22-09-02 11:58

Nye fotos fra uge 38 2002

Jeg har netop opdateret www.photo-gallery.dk med nye billeder fra uge 38
2002, der er 4 preview-ark med ialt 48 billeder.

Hovedtemaet er en billedserie af en ballopstigning, det er en ny
ballonskipper der aflægger den endelige prøve for at få certifikat til
at flyve varmluftballon. Derudover er der naturligvis også nogle årstid
aktuele fotos fra naturen, og en lille serie billeder af Kingo kirken i
Slangerup.

Direkte link:
http://www.photo-gallery.dk/oversigt/default.htm#anchor508424

Hvis du ønsker at se et eller flere af billederne i en stor version, så
klik på de små thumbnals fotos.

Fra : Niklas

Dato : 25-09-02 17:32

"Niels Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i en meddelelse news:3D8DA241.6FF8BB88@niels-ebbesen.net...

> [...]
> at flyve varmluftballon. Derudover er der naturligvis også nogle årstid
> aktuele fotos fra naturen, og en lille serie billeder af Kingo kirken i

Det er da nogle ualmindelig kedelige billedserier du præsenterer der.
Hvis du ønsker at bidrage med billeder som jeg kan kommentere
med klapsalver eller positiv respons,
så tror jeg at du har noget at lære om det at fotografere.

Har du en forventning om at du, qua det link som professionel grafiker
du har i din signatur, sælger noget gennem deltagelse i denne newsgroup?

I så fald må jeg hellere orientere dig om
at det er ikke i overensstemmelse med gruppens/Usenets fundats.

Venligst

Niklas

Fra : Peter Loumann

Dato : 25-09-02 19:08

"Niklas" <niklasthedolphin@yahoo.dk> skrev:

> [...]
>med klapsalver eller positiv respons,
>så tror jeg at du har noget at lære om det at fotografere.

Det har du lov at mene. Men i stedet for uargumenteret jording ville
det være langt mere konstruktivt at komme med et udspil selv.

>må jeg hellere orientere dig om
>at det er ikke i overensstemmelse med gruppens/Usenets fundats.

Gruppens fundats, punkt 3:
"Billeder kan udstilles/udveksles ved henvisninger til billeder på ens
egen hjemmeside."

Der er altså ikke noget off-topic der.

Nu ved jeg ikke, hvad du mener med "Unsenets fundats". Måske har du
lyst til at henvise mere præcis og forklare, hvad i indlægget der
strider mod den ...

--
hilsen pl
se mine fotos

Fra : max

Dato : 27-09-02 07:18

Niklas wrote:

> I så fald må jeg hellere orientere dig om
> at det er ikke i overensstemmelse med gruppens/Usenets fundats.

Du er dum at høre på, find nogle andre jævnalderne børn som du kan lege
med, for jeg gider ikke spilde mere tid på dit pjat...!

FUT: news:alt.dev.null

Der er noget galt her - Niels.. Manden kommenterer dine
billeder, men det tager du ikke hensyn til, du zoomer lige
ind på hans irelevandte komentarer og fut'er.. Din redigerings
etik er ikke særlig etisk og det fra en mand der udtrykker
en vis forakt over for formiddagsbladende.. Når det er sagt
så ville du ikke være en ringe mand hvis du holdt dig til det
du er dygtig til - fotografering og alt det andet tekniske..
Jeg tror du opnår dine mål meget lettere ved at være et godt
eksempel end ved at fremhæve alt det negative - heelee tiiden..
Jeg tror de fleste respekterer det store arbejde du har lagt i dit
site og de fremragende råd du kommer med, men det andet er
der ikke nogen grund til.. Det er off topic og sansynligvis også
old news.. Men jeg ville personligt blive meget gladere, hvis du
blev lidt gladere.. Naiv - ja den hører jeg tit.. mvh max

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 27-09-02 09:26

max wrote:

> Der er noget galt her - Niels..

Nej...

> ..................................Manden kommenterer dine
> billeder, men det tager du ikke hensyn til, .............

Hvis du seriøst mener, at jeg bør forholde mig til Nikla's kritik af
mine billeder, så er jeg ved at nå dertil, hvor jeg heller ikke ka' ta'
dig alvorligt...

> [...]
> etik er ikke særlig etisk og det fra en mand der udtrykker
> en vis forakt over for formiddagsbladende..

På UseNet har man ikke krav på at få svar, men risikerer at få et svar,
og det er altid den der svarer, som vælger hvad han/hun vil besvare...

FUT: news:dk.admin.netikette

Fra : John

Dato : 27-09-02 16:47

"max" <maxartz@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> old news.. Men jeg ville personligt blive meget gladere, hvis du
> blev lidt gladere.. Naiv - ja den hører jeg tit.. mvh max

Stakkels dig...nu får du ørene i maskinen....)))
--
MVH
John K Hansen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 25-09-02 19:14

Fra : Hariprasadh

Dato : 26-09-02 00:19

--
"Når jeg ser et indlæg fra en netbetjent, lader jeg min Magnum

> Du er dum at høre på, find nogle andre jævnalderne børn som du kan lege
> med, for jeg gider ikke spilde mere tid på dit pjat...!

....sagde pattebarnet.Æh-bæh. Kan du ikke lide mine billeder, er du dum.
Æh-bæh

Fra : Hariprasadh

Dato : 26-09-02 00:25

--
"Niklas" <niklasthedolphin@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Har du en forventning om at du, qua det link som professionel grafiker
> du har i din signatur, sælger noget gennem deltagelse i denne newsgroup?

Han sælger sgu da ikke noget af det lort til nogen som helst.