Pink Floyd
Fra : Kai Mandrup

Dato : 22-09-02 11:44

Nogen der ved om Pink Floyd i realiteten stadig eksisterer, om der
tournerer - og om de i så fald tilfældigvis skulle komme "til et sted i
nærheden"?

Kai

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-09-02 13:16

On Sun, 22 Sep 2002 12:43:37 +0200, "Kai Mandrup" <mandrup@adr.dk>
wrote:

>Nogen der ved om Pink Floyd i realiteten stadig eksisterer, om der
>tournerer - og om de i så fald tilfældigvis skulle komme "til et sted i
>nærheden"?
>
>Kai

Nej de eksisterer men turnere ikke, ligesom der heller ikke er rygter
om ny plade. Efter hvad jeg læser er det primært Gilmour der er stået
af for en tid!?
Waters vil gerne turnere men Gilmour gider ikke. Så drop ham dog og
kom afsted

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Mads Breddam

Dato : 22-09-02 16:03

> Waters vil gerne turnere men Gilmour gider ikke. Så drop ham dog og
> kom afsted

Waters har ikke spillet sammen med Pink Floyd siden midten af 80'erne..... -
til min store ærgelse. RW. har de seneste år tourneret en del. For nylig
spillede han to koncerter i London, hvor han havde Nick Mason, som
gæste-trommeslager. Så man kunne jo håbe på, at de kunne blive enige om, at
glemme fortiden (retsager, navnet Pink Floyd) og komme i gang igen med den
'klassiske' opstilling.

Har også hørt rygter om, at det mest er Gilmour der er besværlig.

--
Mads Breddam
breddam@esenet.dk

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen,
musiker.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 22-09-02 16:53

Mads Breddam wrote:

> Waters har ikke spillet sammen med Pink Floyd siden
> midten af 80'erne ... - til min store ærgelse.
[...]

Spillede de ikke sammen i 1988?

Jeg glemmer ihvertfald ikke koncerten på Gentofte Stadion 31. juli
1988. Den gyngede - det mærkedes, fra jorden, op gennem fødderne,
videre op gennem skelettet og lige ind i de 3 små bits i hovedet.

Hvorimod det var en skuffelse (rent lydmæssigt) at overvære
R. Waters "The Wall"-koncert i Berlin 21. juli 1990 sammen
med 349 999 andre. Ærgerligt. Ærgerligt. Ærgerligt.

Kom igen, David Gilmour!
Herluf Holdt, DK-3140

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 22-09-02 17:40

On Sun, 22 Sep 2002 17:02:40 +0200, "Mads Breddam" <breddam@esenet.dk>
wrote:

> [...]
>glemme fortiden (retsager, navnet Pink Floyd) og komme i gang igen med den

Mason og Waters er blevet venner igen. Det er Gilmour der er
problemet.

Fra : Mads Breddam

Dato : 23-09-02 13:28

> Mason og Waters er blevet venner igen. Det er Gilmour der er
> problemet.

Som jeg vist også skrev....

Fra : Ole Thomsen

Dato : 22-09-02 17:46

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> wrote

> Waters vil gerne turnere men Gilmour gider ikke. Så drop ham dog og
> kom afsted

Pink Floyd uden Gilmour er i mine øjne mindst lige så
uinteressant som Pink Floyd uden Roger Waters.

Gilmour er guitargud!

Ole Thomsen

Fra : Mads Breddam

Dato : 23-09-02 13:29

> Pink Floyd uden Gilmour er i mine øjne mindst lige så
> uinteressant som Pink Floyd uden Roger Waters.
>
> Gilmour er guitargud!

Nemlig!

Fra : Rune

Dato : 23-09-02 20:35