Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ka' det passe ? Digicam 3,3 MP kr. 999._
Fra : Onix

Dato : 22-09-02 11:15

Hej ng !

Kunne tænke mig at digicam .....har nogle en kommentar til dette tilbud ??

..3 Megapixel

http://www.tele-k.dk/product.asp?product=116&page=1

Beskrivelse:
Trust Digitalkamera:

- Digitalkamera med 3.3 megapixel
- op til 133 billeder med det indkluderede 8 MB memory-card
- Automatisk blitz
- USB-kabel til nem overførsel til PC´er
- Webcam-funktion
- Software inkluderet
- Størrelse: H:65, B:103, D:32, Vægt 340 gram

http://www.trust.com/products/themes/digitalcameras/

Fra : Hans Chr. Sørensen

Dato : 22-09-02 11:36

Det er ikke ægte 3.3 megapixels, derimod interpoleret.
Interpoleret betyder kameraret kunstigt øger antallet af pixels, hvilket
sjældet gør billedet bedre.

Hilsen Hans

Fra : Jens Petersen

Dato : 22-09-02 11:37

On Sun, 22 Sep 2002 12:14:30 +0200, "Onix" <3kantsomr@ofir.dk> wrote:

>Hej ng !
>
>Kunne tænke mig at digicam .....har nogle en kommentar til dette tilbud ??

> [...]

Sakset fra Trusts hjemmeside:

Hardware resolution 1280 x 1024

Hvilket svarer til 1,3 megapixel, og optikken ser også lidt spinkel
ud, så det skal nok passe med de 999,-

--
Jens

Available in a Limited Edition

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-09-02 12:07

Lidt morsomt : 3,3 Mpix på et 8 MB kort. Det giver plads til ca 5 billeder.
Stort hurra for det! Det må være rigeligt til en jordomrejse! NOT.

Nej det er interpoleret og det kan du gøre meget bedre med et simpelt
billedbehandlingsprogram.

Den rigtige opløsning er 1,3 Mpix og det giver så plads til ca 15 billeder
på 8 MB.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk