MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
vis skrivebord
Fra : anton

Dato : 22-09-02 10:27

Hej

Efter install af sp1 til xp pro dk virker min ´vis skrivebord´ knap ikke
længere.

Der i mod virker kommandoen ´windowstast + m´ fint til at minimere alt.

Så var det lige jeg tænkte:

Kan man ikke lave et eller andet (en lille programstump?) så denne kommando
(windowskey+m) bliver udført når man trykker på et icon.

Anton

Fra : Svend Emil

Dato : 22-09-02 10:39

--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : anton

Dato : 22-09-02 11:11

Jeg prøver lige at forklare det igen....

Når man vil minimere alle vinduer/vis skrivebord kan det gøres på flere
måder. Fx. med det script der udføres i vis skrivebord.scf - men det kan
også gøres ved at trykke på windowskey + m

Hos mig virker skrivebord.scf ikke - men windowskey+m virker fint....

Så spørger jeg igen:

Kan jeg lave et lille ´et eller andet´ så kommandoen windowskey+m bliver
udført

Anton

Fra : Edmund

Dato : 22-09-02 11:50

anton wrote:
> [...]
> flere måder. Fx. med det script der udføres i vis skrivebord.scf -
> men det kan også gøres ved at trykke på windowskey + m

Og det ville Svend Emil så hjælpe dig med, så du kunne finde ud af om
der var fejl i din skrivebord.scf.

Det var da pænt gjort, synes jeg.

--
Edmund

Fra : C A

Dato : 22-09-02 12:39

> Og det ville Svend Emil så hjælpe dig med, så du kunne finde ud af om
> der var fejl i din skrivebord.scf.
>
> Det var da pænt gjort, synes jeg.

helt enig - men spørgsmål og svar hang bare ikke sammen

Jeg spurgte specifikt om windowskey+m og han svarede på skrivebord.scf....

Jeg har prøvet alt hvad jeg kan prøve mht. skrivebord.scf og det dutter bare
ikke - derfor vil jeg prøve det andet... Så hvis der sidder nogle der kan
hjælpe med windowskey+m hører jeg stadig gerne gode forslag

Hilsen Anton

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-09-02 01:37

WIN + M giver ikke det samme som "Vis Skrivebord".
I stedet er det WIN + D du er ude efter.

Fra : Georg

Dato : 23-09-02 15:32

> WIN + M giver ikke det samme som "Vis Skrivebord".
> I stedet er det WIN + D du er ude efter.

Da der tilsyneladende alligevel ikke kommer nogle brugbare svar kan jeg lige
så godt køre linen helt ud...

NEJ det der ikke win+d jeg er ude efter - når jeg skriver at det er win+m er
det sikkert fordi jeg mener det.....

Kort sagt: den funktion der bliver udført ved win+d (vis skrivebord.scf)
virker ikke. Den virker ikke!!! Så fat det dog!!!!!

Derfor beder jeg om at nogle hjælper mig med funktionen win+m - der for mig
at se har den ønskede effekt og virker!

Lad være med at gætte på alt muligt andet og svar dog i gruppen på det der
bliver spurgt om... Mit spørgsmål er jo rimelig simpelt!! win + m !! win +
m !!!!

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-09-02 21:32

Tja, med den attitude skal du nok få hjælp.
Du skrev intet om at WIN + D heller ikke virkede. Kun at "Vis
Skrivebord.scf" ikke virkede.
Derfor var det jo nærliggende at gøre opmærksom på forskellen på WIN +
M/D.
Så som du ser var der intet jeg skulle "fatte", derimod var der noget
du havde glemt at fortælle.