Poul Haagensen, f. 1756 i Tobberup i Hørby~
Fra : Hans Peter Poulsen

Dato : 22-09-02 09:50

Hej!

Fra det store udland har jeg modtaget følgende efterlysning, som jeg ikke
rigtigt kan hjælpe med, er der nogen der kan?

""
I am a descendent of Poul Haagensen, born May 2, 1756 in Tobberup,
Aalborg
Denmark. His wife was Ane Joensdatter. His parents were Haagen
Rasmussen
(1715-1797) and Else Poulsen or Povelsen (1720-1791) both residing in
Tobberup. Paul's paternal grandparents were Rasmus Haagensen
(1686-1722)
and his wife both living in Tobberup.

Can you give me more information on this ancestry or suggest where I
might look?
""

venlig hilsen
Hans Peter Poulsen

Fra : Ole Dorch

Dato : 23-09-02 10:06

På følgende link:
http://ddd.dda.dk/asp/dddform.asp

kan der ved søgning på navnet Haagensen i folketællingen for Ålborg amt
1787, findes flere nære familiemedlemmer. Dog ikke Poul selv. Muligvis vil
mere kreative søgeforsøg bringe mere frem.

M.v.h.
Ole Dorch