Netkort i ECS K7S5A
Fra : Leif Pedersen

Dato : 22-09-02 10:01

Jeg har mange problemer med nævnte bundkort, men en ting af gangen.
Jeg kan ikke gå det indbyggede netkort til at logge på til Stofa net. som
det skulle kunne.
Alt er installeret korrekt og sat op til Stofa, som det skal, men kan ikke
logge på.
Hvis jeg så tager det netkort, som fulgte med Stofa, og sætter det i, er der
ingen problemer.
Blot meddeler Win at de netkort ikke kan stå til samme IP adresse.
Hos Stofa Support, siger de at fejlen evt. kan ligge ude i BIOS, men hvor i
bios kan det være galt.
Power Om by Lan skal vel stå til: Enable.

Det næste hører måske ikke hjemme her, men fejlen ligger nok her.
Jeg kan ikke få min HP Scanjet 4470c til at virke, får jeg den endelig med
møje og besvær til at virke, virker den ikke dagen efter.
Sætter jeg den på LPT1. Skriver det den er korrekt installeret, men Win kan
ikke finde scanneren.
Alt andet kører perfekt.
Hvem kan hjælpe, er der en her i Aalborg, er han velkommen til at besøge
mig.
Jeg kører med Win2000 på en ny MAXTOR 40 GB Harddisk. Prosseren er en AMD
Durom 1200.

Jeg har tidligere kørt med en 6,4 GB Fujitsu harddisk, og her var der ingen
problemer, udover at jeg der heller ikke kunne kører med Stofa på en
indbyggede Netkort.
Printer og Scanner kunne fint kører på USB 1 og 2.
med 2 netkort.
Hvad kan der værer galt med installering af Harddisken, det er foretaget med
den medfølgende diskette.
Jeg ved godt at det hele skulle deles op i flere grupper, og postes ud der.

Hilsen
Leif Pedersen

leif-pedersen@mail1.stofanet.dk