MS Windows
briani 27239
Ingen andre der oplever "forsinket" lyd ef~
Fra : Henning Lund

Dato : 22-09-02 08:54

Jeg har ekko på mine windowsprogrammer, hvis jeg eksempeltvis åbner et
nyt vindue i windows kommer det obligatoriske klik efterfulgt af endnu
et klik, løber der en besked ind på min icq, giver det et skrat i
højtalerne inden den der " U-A " kvindestemme meddeler der er en besked
og lyden hakker. Opstart samt nedlukningslyden i windows fejler intet,
afspiller jeg en cd fra mit cd romdrev er der heller ikke noget galt.
Jeg græmmes ;o(

XP PRO DK

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/

Fra : Ghost

Dato : 22-09-02 09:22

On Sun, 22 Sep 2002 09:54:18 +0200, "Henning Lund"
<nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>og lyden hakker. Opstart samt nedlukningslyden i windows fejler intet,
>afspiller jeg en cd fra mit cd romdrev er der heller ikke noget galt.

det kan godt værre det er dumt men hvad er sp1

Fra : Gjøl

Dato : 22-09-02 09:30

Ghost wrote:
> [...]

Jeg har noget lignende, men modsat.
Efterat have opdateret alt der er til XP Pro DK har jeg ikke mere
opstartslyd, ingen små signaler der forkynder atder er meddelelser på
MSN eller ICQ. Min Browser er utrolig lang tid om at finde Webstederne
indtil den har fundet den første(omkring 2-3 min), og har den stået
tændt i et døgns tid kan den kun med besvær slukkes, og der kommer hele
tiden en besked om at msbb har fundet en fejl og om jeg vil videresende
den til MS

Fra : Frans Jensen

Dato : 22-09-02 10:13

On Sun, 22 Sep 2002 10:21:53 +0200, Ghost <thomas356dk@yahoo.dk>
wrote:

>det kan godt værre det er dumt men hvad er sp1

det er Microsofts fejlrettelse til Win XP

den er for nylig frigivet på:

http://download.microsoft.com/download/whistler/SP/SP1/WXP/da/xpsp1_da_x86.exe

--
Windows 9x - 32 bit extensions and a graphical shell
for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally

Fra : Henning Lund

Dato : 22-09-02 11:42

Frans Jensen skrev:
> det er Microsofts fejlrettelse til Win XP

Hehe ja det må man sige, men lyden har de nok glemt.

Fra : Frans Jensen

Dato : 22-09-02 12:15

On Sun, 22 Sep 2002 12:41:53 +0200, "Henning Lund"
<nospam@lund.tdcadsl.dk> wrote:

>Hehe ja det må man sige, men lyden har de nok glemt.

OK, vi må så kalde SP1 for Microsofts første fejlrettelse til XP

senere retter de nok fejlene i fejlrettelsen

hos Microsoft kører man nok efter devisen:

Det drejer sig om at lave noget,
ikke om hvad man laver