børneføsdag idag :-(
Fra : Brian K

Dato : 22-09-02 09:03

Hej

min datter holder sin børenføsdag idag kl 13.00 (dejligt vejr )
(det øsregner her hvor vi bor)

Nogen gode forslag til hvad man laver i en lejlighed på 79 kvm med 9 børn på
ca 5 år ?

Er der nogen der har set "SPIRIT" børnefilmen (overvejede at invitere hele
banden ind og se den) ?
http://www.biobooking.dk

mvh
brian

Fra : Vagn Torup & Rikke B~

Dato : 22-09-02 12:25

"Brian K" <brian@nospam.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> ca 5 år ?
>

> Er der nogen der har set "SPIRIT" børnefilmen (overvejede at invitere hele

Næh, jeg har ikke set filmen, kun hørt at den ikke er særlig god og den er i
hvert fald tegnet rigtig dårligt!
Nu er du jo i min skrivende stund i gang med fødselsdagen men jeg ville lade
dem lege på hendes værelse så længe de orker og når/hvis det bliver for
kedeligt, ja så lad dem hver tegne en tegning som minde, leg bjørnen sover
og hvad de ellers kender fra børnehaven.
Når jeg har haft børnehaven (18 unger) på besøg på vores 100 m2, så har de
leget på værelset, spist, leget lidt igen, spist og så ud - også i regnvejr,
hvis regnvejr har de jo deres regntøj på, ellers finder man jo noget til
erstatning.
3 timer er altid fløjet afsted og alle har været glade og tilfredse.

MVH Rikke

--
Du kan finde ideer til aftensmaden,
aktiviteter med ungerne, sparetips,