Idioten der brændte en killing
Fra : marianne hellemose

Dato : 22-09-02 06:59

Hans sag er blevet afvist i retten, der var et vidne der
ikke kunne huske nogle detaljer........ Hurra for at leve
i den såkaldte "frie, højtudviklede verden"
http://kctv5.com/Global/story.asp?S=943921

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Helle Andersen

Dato : 22-09-02 09:14

marianne hellemose wrote:
> Hans sag er blevet afvist i retten, der var et vidne der
> ikke kunne huske nogle detaljer........ Hurra for at leve
> i den såkaldte "frie, højtudviklede verden"
> http://kctv5.com/Global/story.asp?S=943921

Hvor er det typisk
Dengang jeg førte sag mod et firma, som selv neutraliserede ildere
uden bedøvelse og uden en veterinær uddannelse - ja, der blev de
godt nok dømt, men ikke for dyremishandling, fordi "det ikke var
dokumenteret, at dyrene havde lidt" !

--
Helle
DK Tick-Tag

Fra : Freedom

Dato : 22-09-02 12:25

> [...]
> ikke kunne huske nogle detaljer........ Hurra for at leve
> i den såkaldte "frie, højtudviklede verden"

Ja, jeg er glad for at man ikke bare kan sige at "jeg så den og den gøre
dette" og dømme folk på grund af hvad nogle tror de har ser/eller opdigter
de har set.

Det har desværre vist sig at mange har prøvet at få uskyldig mennesker dømt
for noget de ikke har gjort, så jeg er glad for at vi har et retssystem!

Det er dog en katastrofe at en eller anden har gjort en ulovlighed uden at
være straffet for det (det er der desværre for mange som gør)!

Iben