Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Erfaringer med digicams i 1000 kr's klasse~
Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 22-09-02 01:37

Hej med jer.

Er der nogen der har erfaringer med mærker og modeller i den billige ende af
digicams?

Jeg har set denne I Bilka avisen.

Model Photosmart 120 m/1 megapixel, 2 x digital zoom,
4MB indbygget hukommelse og slot til Compact Flash kort,
videoklip, LCD-skærm, USB.
Leveres med batterier, USB-kabel samt diverse software.

Kender I den model? Er den pengene værd, eller kan man få mere for 1000 kr?

--
Kind regards,
Morten Bock Sørensen, Århus N, Denmark.

Fra : pan2

Dato : 22-09-02 07:20

"Morten Bock Sørensen" skrev d. 22-09-02 01:37 dette indlæg :
> [...]
> or guess what to remove in my addy: newsREMOVETHIS@mortenbock.dk
>
> jeg har selv et sådan ældre hp og er glad for det men det kan ikke
lave så store forstørelser.
Per

http://www.kandu.dk/

Fra : Henrik B. Larsen

Dato : 23-09-02 19:59

"Morten Bock Sørensen" <news"NOSPAM"@mortenbock.dk> wrote in message
> [...]
> Kind regards,
> Morten Bock Sørensen, Århus N, Denmark.
> I'm 23, but i feel like I'm 50 on sundays...

Jeg har netop købet sådan et til svigerfar.
Kvaliteten er ok i forhold til prisen, den kommer ikke op i nærheden af mit
D30, men prisen er også i en helt anden ende.
Jeg har desværre kun haft mulighed for at teste det indendørs med flash
endnu, det giver brugbare billeder, det er dog lidt svært at styre
over/underbelysning.
Imorgen når det er lyst skal jeg have taget nogle billeder udenfor, der
regner jeg faktisk med at kameraet persormer rigtigt godt.
Det er ikke ret stort og føles temmelig robust.

Henrik

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 23-09-02 20:13

> [...]
> regner jeg faktisk med at kameraet persormer rigtigt godt.
> Det er ikke ret stort og føles temmelig robust.

Det lyder da lovende.
Er der evt. nogle cam's man kan få brugt i samme prisklasse, som er
afgørende bedre?

/morten