Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billedkritik Uge 8
Fra : Mikkel Rasmussen

Dato : 22-02-01 22:58

Nu kan man se Winnie Maj Jørgensen dejlige dreng på 2 år på:
http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2001&week=8

Mvh.
Mikkel Rasmussen
http://hjem.get2net.dk/footech

Fra : Kristian Amby

Dato : 22-02-01 23:53

On Thu, 22 Feb 2001 22:58:13 +0100, "Mikkel Rasmussen"
<footech@get2net.dk> wrote:

>Nu kan man se Winnie Maj Jørgensen dejlige dreng på 2 år på:
>http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2001&week=8

Ja, ham skal hun nok få besvær med om 15 år. Det er et godt billeder
fuld af livsglæde. Hvis jeg skal kritisere, og det skal vi jo helst
her, måtte det gule (?) meget gerne have haft en mørkere farve.

Mvh
Kristian Amby

Fra : Jan Petersen

Dato : 24-02-01 22:08

> [...]
> fuld af livsglæde. Hvis jeg skal kritisere, og det skal vi jo helst
> her, måtte det gule (?) meget gerne have haft en mørkere farve.

Ja - hvis det overhovedet skulle være der - men det er jo nok lige her
spørgsmålet om fotografi ligger. Både at få udtrykket hos hovedpersonen med,
og de rigtige rammer uden forstyrrende elementer. Men det er jo nok svært
med den slags størrelser

Mvh Jan Petersen - * der lige er gået fra Pentax til Nikon *

Fra : Kristian Amby

Dato : 25-02-01 08:59

On Sat, 24 Feb 2001 22:07:43 +0100, "Jan Petersen"
<jan_petersen@Xe-box.dkX> wrote:

> [...]
>og de rigtige rammer uden forstyrrende elementer. Men det er jo nok svært

Jeg mener da, det gule skal være der; det er jo noget, knægten kigge
uden om. Men den gule tarve tiltrækker øjet for meget, det havde været
bedre, om det var en mere diskret farve.

Men sådan er der jo så meget, "set i bagklogskavens klare skær"

Kristian Amby - der også har brugt Pentax, og var glad for det.