netexpress og dialup
Fra : Mikael

Dato : 22-09-02 00:28

hejsa er det muligt at benytte sin netexpress konto som dialup konto også..?
grunden til at jeg spørger, er fordi jeg gerne vil kunne hente/sende mail
vil min mobiltelefon..

Mvh Mikael

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-09-02 01:33

Sun, 22 Sep 2002 01:28:08 +0200, skrev "Mikael" <brix@grin.dk>:

>hejsa er det muligt at benytte sin netexpress konto som dialup konto også..?

Nej.

>grunden til at jeg spørger, er fordi jeg gerne vil kunne hente/sende mail
>vil min mobiltelefon..

Du vil skulle betale for minutforbrug, men mon ikke du kan med et
netbasisabonnement?

Det vil TDC kunne svare på ved en forespørgsel.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 22-09-02 08:42

> Du vil skulle betale for minutforbrug, men mon ikke du kan med et
> netbasisabonnement?

Nope

OPDATERET Usenetstatistik pr. 18/9 - http://www.makr.dk/?usenetstats

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-09-02 18:01

Sun, 22 Sep 2002 09:42:07 +0200, skrev "Martin Højriis
Kristensen" <usenet@makr.dk>:

>Nope

Derfor skrev jeg også

Jeg forstår ikke, hvorfor folk ikke blot griber knoglen og
spørger f.eks. TDC, så bør de jo få det rigtige svar.

Fra : Kasper Bøggild

Dato : 22-09-02 12:45

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> wrote in message

> Nej.

Jo Et netexpress abo. inkluderer adgang til modempuljerne til alm.
miuttakst.

> Du vil skulle betale for minutforbrug, men mon ikke du kan med et
> netbasisabonnement?

Netbasis kan ikke benyttes fra udlandet eller fra mobiltelefoner.

Med venlig hilsen
Kasper Bøggild

Fra : Jesper Raabjerg Lars~

Dato : 23-09-02 21:14

> Du vil skulle betale for minutforbrug, men mon ikke du kan med et
> netbasisabonnement?

Du skal som minimum have et opasia plus abonnement, hvis du skal lave opkald
fra GSM. Nettid kan også bruges.

Jesper Raabjerg Larsen

Fra : Claus Christensen

Dato : 22-09-02 08:45

se på: http://makeashorterlink.com/?X5FB24ED1

Fra : Mikael

Dato : 23-09-02 22:09

> hejsa er det muligt at benytte sin netexpress konto som dialup konto
også..?
> grunden til at jeg spørger, er fordi jeg gerne vil kunne hente/sende mail
> vil min mobiltelefon..

jeg snakkede med deres kundeservice, ifølge ham kunne det sagens lade sig
gøre - jeg har også fået min telefon til at hente mail -bruger 21210000 som
dialup nummer..
Mvh Mikael