Udkiftning af bunkort
Fra : morten jensen

Dato : 22-09-02 00:51

hvis keg vil skifte bundkort i min pc, kræver det anden stræmforsyning at
skifte til et bundkort der køre socket a, amd xp cpu......den jeg har i nu
er en 300 W, og køre et ECS p6vxa bundkort med en celeron 766 cpu...håber
virkelig at det er nok information til jer!!

morten

Fra : Kristian Espensen

Dato : 22-09-02 12:51

"morten jensen" <ejnarmc@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> er en 300 W, og køre et ECS p6vxa bundkort med en celeron 766 cpu...håber
> virkelig at det er nok information til jer!!

300 W burde være nok til fx. KT333-bundkort og Athlon Palomino XP cpu.
--
Med venlig hilsen Kristian

Fra : morten jensen

Dato : 22-09-02 14:49

"Kristian Espensen" <leth_espensen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "morten jensen" <ejnarmc@hotmail.com> wrote in message
>
> 300 W burde være nok til fx. KT333-bundkort og Athlon Palomino XP cpu.

jeg mener bare jeg har hørt at der skulle en anden strømforsyning til når
den skulle over til amd!