Hvordan tilføjer man et password til en si~
Fra : Claus Nielsen

Dato : 22-09-02 00:14

Jeg bruger Frontpage 2002 og ønsker at tilføje et password til et link på en
forntpage side, hvordan gør man det ??

Mvh.
Claus Nielsen

Fra : Camilla Scharff

Dato : 22-09-02 00:36

"Claus Nielsen" <cn@it.dk> skrev...
> Jeg bruger Frontpage 2002 og ønsker at tilføje et password til et link på
> [...]

Kopi af indlæg fra den 17. september: (og det er muligvis derfor du heller
ikke har fået svar på dit indlæg af 18.9. - det var nemlig blevet besvaret
dagen før...)

"Jeg gør det sådan:
Jeg har ikke lige programmet ved hånden, men det er noget i retning af
dette:

1)Marker mappen der skal beskyttes / Filer / omdan til web-sted
2) Filer / Åbn Web / www.minadresse.dk
3) Gå ind i mappen der skal kopibeskyttes
4) Funktioner / Sikkerhed / Særlig adgang for denne mappe / Anvend
5) Indsæt brugernavn og password."

Mvh. Camilla

Fra : Claus Nielsen

Dato : 22-09-02 01:53

Hvor er det lige at du finder "omdan til web-sted" som beskrevet i punkt 1 ?

Mvh.
Claus

Fra : Ulrik Friis

Dato : 22-09-02 22:07

"Claus Nielsen" <cn@it.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor er det lige at du finder "omdan til web-sted" som beskrevet i punkt 1
?

> Mvh.
> Claus

Højreklik på mappen.

-U

Fra : Bo Nielsen

Dato : 23-09-02 11:12

> [...]
> 3) Gå ind i mappen der skal kopibeskyttes
> 4) Funktioner / Sikkerhed / Særlig adgang for denne mappe / Anvend

Virker det kun i FP2002?
Uanset hvad jeg vælger, så er "Sikkerhed" under "Funktioner" undertrykt.

Bo

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 23-09-02 14:20

Kræver en server der støtter dette.
Hvis du har prøvet på et lokalt Web så prøv i stedet på Serveren.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-09-02 14:49

> Virker det kun i FP2002?
> Uanset hvad jeg vælger, så er "Sikkerhed" under "Funktioner"
> undertrykt.

Det kræver serveradgang og serverunderstøttelse - uden denne adgang
online, kan det ikke lade sig gøre.

Arne H.Wilstrup

Fra : Claus Nielsen

Dato : 23-09-02 22:00

mange tak for jeres svar, jeg prøver mig lidt frem.

Mvh.
Claus Nielsen