SonyStyle-Club.com
Fra : Michel Komischke

Dato : 21-09-02 21:40

Jeg sidder og ræser rundt på sider og sitemaps - men kan bare ikke finde
ud af hvor det er man kan uploade sine egne billeder, for derefter at suge
dem med WAP :-/

Har SSC taget denne mulighed fra os igen, oder?

--
,''`. Michel Komischke
: :' :

Fra : Jens Bjargum

Dato : 22-09-02 11:43

"Michel Komischke" <crash@streetwise.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem med WAP :-/
>
> Har SSC taget denne mulighed fra os igen, oder?

Er det denne side du tænker på ? http://wap.sonyericsson.com/

Jens

Fra : Michel Komischke

Dato : 22-09-02 12:25

On Sun, 22 Sep 2002 12:43:12 +0200, Jens Bjargum wrote:

> Er det denne side du tænker på ? http://wap.sonyericsson.com/

Nej, den side er jo kun til download. Jeg har tidligere lagt billeder ind
på Sonystyle-Club.com for derefter at hente dem via wap.

--
,''`. Michel Komischke
: :' :

Fra : Jens Bjargum

Dato : 22-09-02 12:43

> Nej, den side er jo kun til download. Jeg har tidligere lagt billeder ind
> på Sonystyle-Club.com for derefter at hente dem via wap.

Nej...hvis du logger ind, og vælger "private gallery" så kan du selv uploade
billeder.

Jens

Fra : Michel Komischke

Dato : 22-09-02 14:36

On Sun, 22 Sep 2002 13:42:44 +0200, Jens Bjargum wrote:

> Nej...hvis du logger ind, og vælger "private gallery" så kan du selv uploade
> billeder.

Så er det igen mig der spasser Mange tak

--
,''`. Michel Komischke
: :' :

Fra : Michel Komischke

Dato : 22-09-02 19:41

Jeg kan ikke logge ind :-/

We are sorry that you can not use Sony Ericsson Mobile Internet.
Unfortunately you are using a web browser that is not supported. Sony
Ericsson Mobile Internet supports the most used web browsers and we
are constantly evaluating the market to keep up with the development
of web browsers. Please visit Sony Ericsson Mobile Internet later to
see if your browser is supported. We are sorry for any inconvenience
caused.

--
,''`. Michel Komischke
: :' :

Fra : Jens Lyn

Dato : 15-10-02 20:23

Hov hov !

Nu ikke så trist !

Brug dog esato.com, den sparker totalt røv der er 1000-vis af fede logoer og
mulighed for at lave dine egne ved at uploade dem til siden.

Og som noget helt nyt kan du også lave dine egne themes.

Og det er graaaatis.... :)

- Rasmus