Newbis inden for fisk...
Fra : MD

Dato : 21-09-02 21:32

Hej NG.

Vi har et 60 L akvarie. Vi har i et par år haft 5 slørhaler (et par af dem,
nogle ordentlige moppedrenge) men de er alle sammen døde inden for de sidste
4 uger

Nu vil vi gerne starte forfra, og vil gerne vide, hvad der er smart, hvad
der er nemt, og hvordan det gøres rigtigt?!

Blandt andet er vi ikke rigtig klar over, hvordan sådan en pumpe renses.
Hvilke sten det er smart at have. Hvilke planter det er nødvendigt at have.
Og er det noget med, at der skal to forskellige rør i vores apparatur?

Vi vil gerne have en masse gode idéer, også gerne til hvilke fisk, som det
er godt at have.

MVH CB & MD

Ved direkte svar fjern NOSPAM i mail adresse.

Fra : ts

Dato : 21-09-02 21:38

Det bedste du kan gøre, er at tage din familie i hænderne, og besøge dit
nærmeste bibliotek. Der finder du sikkert et par "begynder tips for
akvarister". Jeg er sikker på at hvis du læser 2 eller 3 af disse bøger, vil
80% af dine spørgsmålet blive besvaret.

De sidste 20% er vi mere end glade for at svare dig på.

--

Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Leo Vaeversted

Dato : 22-09-02 17:48

Du kan evet kigge på nogle af de akvariesider der findes på nettet.
http://www.vaeversted.nu/hobbylink/link2.asp?Tabel=akvarium kan du finde
en hel masse links.

---