ormekur...
Fra : Rollike

Dato : 21-09-02 20:27

Øhhh. kom lige til at tænke på at Cæsar ikke har fået ormekur siden vi købte
ham...

snart et år siden... hvor ofte skal han have det?

MVH Mette

--
Nyt Slankehold starter i Frederikshavn i oktober
http://www.valo.dk/slankehold.htm

Fra : Camilla Scharff

Dato : 21-09-02 20:33

"Rollike" <valo@valo.dk> skrev...
> Øhhh. kom lige til at tænke på at Cæsar ikke har fået ormekur siden vi
købte
> ham...
> snart et år siden... hvor ofte skal han have det?

Når han _har_ orm... ormekur er jo desuden på recept, så man skal have det
hos dyrlægen, som i de fleste tilfælde kun udleverer recept hvis man har en
"positiv" afføringsprøve.
Mine katte får aldrig ormekur - de er udelukkende indekatte og har aldrig
vist tegn på orm - kun hvis jeg skal have kat med til Sverige eller
lignende, hvor de *skal* have en ormekur, får de det.

Mvh. Camilla

Fra : Rollike

Dato : 21-09-02 21:50

> [...]
> vist tegn på orm - kun hvis jeg skal have kat med til Sverige eller
> lignende, hvor de *skal* have en ormekur, får de det.

Tak... Så er det nok derfor jeg ikke har hørt nogen nævne noget om at han
skule have det *G*

Nå men ingen tegn på orm her.. da han også er indekat....

MVH Mette og Cæsar (Som glæder sig til næste forår... For så er der dømt
løbegårds-byggeri)