The Straight Story filmplakat
Fra : Katsen

Dato : 21-09-02 18:28

Dav
Ved nogen hvor man kan købe ovenstående? Enten på nettet eller i DK?
Synes ikke jeg kan finde nogle Internetshops der har den? Øv

Mvh Katsen

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-09-02 19:41

On Sat, 21 Sep 2002 19:28:13 +0200, "Katsen" <kdonot@tiscali.dk>
wrote:

>Dav
>Ved nogen hvor man kan købe ovenstående? Enten på nettet eller i DK?
>Synes ikke jeg kan finde nogle Internetshops der har den? Øv
>
>Mvh Katsen

http://www.movieposter.com/cgi-bin/mpw8/search.pl

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 21-09-02 19:47

wrote:

>Dav
>Ved nogen hvor man kan købe ovenstående? Enten på nettet eller i DK?
>Synes ikke jeg kan finde nogle Internetshops der har den? Øv
>
>Mvh Katsen

Evt. kigge igennem her
http://www.bomis.com/ring_home.fcgi?ring=Mmemorabilia-posters-arts
Men der er godt nok ikke maneg af dem du søger

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Katsen

Dato : 21-09-02 20:04