Blæser til CPU (Pentium 4 2000 Mhz - socke~
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 21-09-02 18:34

Hej

Jeg vil gerne købe en superkraftig blæser til ovenstående med endnu mere
højere mhz-hastighed end 2000 Mhz - f.eks. 3000 Mhz max. og vil gerne høre
hvilken mærker er de bedste og har silent-funktion i dvs. lydløs/næsten
lydløs blæser med lav støj som muligt?

Jeg tænker på Thermal Take Technology Silent Storm-model til socket 478 til
ca. 400 kr?

Jeg har prøvet en Thermal Take Technology Silent Viking og har haft meget
meget svært/besvær med at få køleren afmoneret fra socket 478 pladsen og det
håber jeg ikke jeg kommer til at opleve igen for fremtiden.

Venlig hilsen Bart