Java aktiveret?
Fra : XcaliBerG

Dato : 21-09-02 18:09

Jeg har et mindre problem med min IE browser 5.5 dansk!

Når jeg f.eks er inde på www.n.dk og logger ind, så kommer der bare
sådan en mærkelig firkant der hvor menuenoppe i venstre hjørne.

Firkanten er ligesom når man har angivet en forkert sti til et billed,
så kommer der en firkant med et rødt kryds, men i det her kommer der
bare sådan en rød firkant, en grøn cirkel og en blå trekant.

Har det noget med noget java at gøre, eller hva'?
Og hvad kan jeg gøre, for at få det til at fungere?

http://www.kandu.dk/

Fra : Preben Jensen

Dato : 22-09-02 16:13

"XcaliBerG" <XcaliBerG.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Har det noget med noget java at gøre, eller hva'?
> Og hvad kan jeg gøre, for at få det til at fungere?

Hej, desværre har jeg ikke et svar til dig men jeg har nøjagtigt samme
problem
og er meget spændt på om der er en løsning på det

Mvh. Preben J.
www.pdcs.dk

Fra : Christopher Tracy

Dato : 22-09-02 16:40

Hej

> [...]
>
> Har det noget med noget java at gøre, eller hva'?
> Og hvad kan jeg gøre, for at få det til at fungere?

Måske du skulle indstalere MS Virtual Java Machine igen... kan poste den i
dk.binaer hvis det har interresse..

/C.T.

Fra : Christopher Tracy

Dato : 22-09-02 17:13

Hej igen

> Måske du skulle indstalere MS Virtual Java Machine igen... kan poste den i
> dk.binaer hvis det har interresse..

Har sendt den til dk.binaer under sub. "Att. XcaliBerG og Preben Jensen "

Håber det hjælper på jeres problem

/C.T.

Fra : Preben Jensen

Dato : 22-09-02 23:43

"Christopher Tracy" <goldartist@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Hej igen

> Har sendt den til dk.binaer under sub. "Att. XcaliBerG og Preben Jensen "
>
> Håber det hjælper på jeres problem

Det gjorde det, C.T. thx

Preben J.