Infrarød-PC kobling til 7650 ?
Fra : Thomas Venger Clauss~

Dato : 21-09-02 16:57

Hvordan gjør jeg dette ?

Har HP notebook-pc

Fra : Jochke

Dato : 21-09-02 17:06

"Thomas Venger Claussen" <thomasvc@online.no> wrote in message
news:XE0j9.24278$sR2.415323@news4.ulv.nextra.no...
> Hvordan gjør jeg dette ?
>
> Har HP notebook-pc

Hvilket OS køre du? Prøv evt. at sende et billede fra telefonen ved at
trykke vælg - send - via infrarød og sæt den til din infrarøde transciever
på laptoppen.

/Jochke

Fra : Thomas Venger Clauss~

Dato : 22-09-02 00:09

Har XP

Thomas

"Jochke" <ask@me.com> skrev i melding news:ami5c1$fub$1@news.cybercity.dk...

Fra : Jochke

Dato : 22-09-02 13:41

> Har XP

Oki har du prøvet det jeg skrev først? Hvis du vil sende filer fra PC til
7650 så skal du inde i menuen vælge Forbind. og så Infrarød. Så skulle XP
gerne give besked om at den har fundet en anden og fremkomme et lille ikon i
proceslinien. Du kan overføre en fil til fonen ved at højreklikke på den -
Overfør til - Fjerncomputer (Mener jeg der står.)

/Jochke