Firewall?
Fra : Gert Christensen

Dato : 21-09-02 16:44

Er der nogen der har erfaring med denne firewall?
/Gert

Fra : Gert Christensen

Dato : 21-09-02 16:46

UPS!!!
Glemte add.
http://www.kerio.com/us/kpf_home.html
/Gert

Fra : Johnny Nielsen

Dato : 22-09-02 14:01

"Gert Christensen" <kat6NOSPAM@email.dk> skrev i en meddelelse
> UPS!!!
> Glemte add.
> http://www.kerio.com/us/kpf_home.html
> /Gert

Nej . men at dømme efter de screenshots der er vist på webstedet,
ligner det til forveklsing Tiny PF vers 2.01
Og den er god, men knap så begyndervenlig.

Johnny Nielsen
http://www.wintip.dk/
Artikler, guides og tips til Windows 9x/Me og XP.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 22-09-02 14:13

"Gert Christensen" <kat6NOSPAM@email.dk> writes:

> Er der nogen der har erfaring med denne firewall?
(<URL:http://www.kerio.com/us/kpf_home.html>)

Så vidt jeg forstod det, så er det en fortsættelse af Tiny Personal
Firewall. Jeg fandt aldrig ud af om det var folkene fra Tiny der
skiftede firma eller om Kerio købte rettigheder eller hvad der skete.

Min eneste erfaring er at i WinXP lavede den med jævne mellemrum
kernepanik (får maskinen til at resette hvis man ikke har sagt at den
skal give en blå skærm istedet). Det er nok et halvt til et helt år
siden jeg prøvede den sidst, det var slet ikke sjovt. Jeg har dog ikke
hørt om andre der havde problemer med den.

/L

Fra : Martin Schultz

Dato : 22-09-02 14:17

Lasse Reichstein Nielsen <lrn@hotpop.com> writes:

> [...]
> siden jeg prøvede den sidst, det var slet ikke sjovt. Jeg har dog ikke
> hørt om andre der havde problemer med den.

Jeg har kørt tiny på winXP uden den slags problemer fornyligt.

--
Besøg http://adsltips.cjb.net for guider
til ADSL og opsætning af CISCO router.