*_Deadline_* for indsendelse af profiler..~
Fra : Freya

Dato : 21-09-02 16:02

....nærmer sig! Det er faktisk I MORGEN! Så her er navnene på de par
stykker som vi stadig mangler profiler fra. Hvis nogle ikke er på
nedenstående liste, skal de bare udfylde profil-formularen alligevel
på: http://dss.lir.dk/

Here goes:
********************
Franke
høstblomsten
Peter Knutsen
Puk
Henning og Hanne M.
Hanne L.
Peder Vendelbo Mikkelsen
Dan MOrtensen
Henrik Steen Larsen
mc
Johan Wedell
Nette
Bo Warming
Kuruduru
missie
FreeMan
Thomas
Flemming
Niklas
Claus Sørensen
Steen Johansen
Carsten Riis
Roden
Dan Andersen
Carina
H.O.T
Lars Ehlers
Fisker
TOYZ
Gitte
Britta
Elros
Ole Hansen
Freja Nielsen
¤
Tigger
yossarian
Eddy Folder
J¤mfruen)
Lars Fischer
Annika og Thomas
kwwel
Britta Larsen
Timo Jensen
Michael Døj
Klitte Egeberg
Paul
cillepi
blimmer
ZipZap
Ulven Peter
Flemming C. Lund
henriksen
Henrik B
CeeJay
Gert M
Pita
Carsten Matzon
Michael Helsvig
Martin Kristensen
Sanne Bülow
Sine
Henrik Pedersen
Clark Kent
lowlife
Jack L.
Mirian
Niels Henriksen
Michael Bested
Morten Trab
Andy Dufresne
Peter
Mic
tdn
Child in time
Thomas Nørgaard
Dana
JcLind
Stones_TM
David T. Metz
Kuno
Githa
Pita
SmaRTrxxv
Kurt
Lars Wagner Hansen
Boerge Rahbech Jensen
Knold
Jonas M. Nielsen
P. N.
Finn
par 33
ulla
Mathias
Henrik Pedersen
Pia Klit Larholm
golden
Kat
Jan A. Hansen
Amie
Filbert
Mone
Hans Elhauge
Jeannette
WeirdLabs
Jesper Thomsen
Den Gamle Mand
Zed
Fluffi
~~Wing~~
Henry
Krumme
Hansolo
Anders Peter Johnsen
Severus Snape
Jacob Jensen
Heidi
Michael Kjeldsen
Henrik lynggaard
Anja Stinne Nielsen
Trine Kornum Christiansen
Claus Fabritius
Hans Elhauge
Anders Houmark
HrSvendsen
Lars Knudsen
Flemming Jensen
Morgan Frimann
Peter G.
morten sorensen
Lillie Brent
Kenneth N. Rasmussen
Helle Nielsen

m.fl.

Send din profil her: http://dss.lir.dk/proform.htm
Se indsendte profiler her: http://dss.lir.dk/

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 21-09-02 16:27

> Here goes:
> ********************

Okey da så

Fra : Chokmah

Dato : 21-09-02 17:23

On Sat, 21 Sep 2002 17:01:57 +0200, Freya <freyz@c.dk> wrote:

> [...]
>stykker som vi stadig mangler profiler fra. Hvis nogle ikke er på
>nedenstående liste, skal de bare udfylde profil-formularen alligevel

hold kæft jeg troede lige et øjeblik det var dem der var kommet :)

>Peder Vendelbo Mikkelsen

der kommer garenteret ikke nogen fra Peder - Det er fordi han har fåed
fine fornemelser af at komme i styregruppen så han kan ikke være med
til sådan noget*pjat* mere læg lige mærke til at vi gik ind i foråret
var der bare et ord i Peders kolone om løg planter :NEJ NEJ NEJ det
var der ikke !!!
og kommer han til festerne nogen gange men for det meste er det bare
DÅRLIGE UNDKSYLDNINGER
nå min er sendt regner med at billedet kan skiftes - eller er du ikke
lige en skat og gi mig brune og ikke røde øjne ? - menjeg tror nu
delvist inpsireret af søs jeg vil magge en kolage sammen

jeg vil dog ikke poser i BH !!!

Nå men det har sgu da været et hit so fare jeg tror sgu der er
muligheder i sådan en side - O var inde på noget lignene - med de
muligheder der er for et par måneder siden.

MvH
Bo MM
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 22-09-02 17:45

Chokmah skrev:

Hej Bo

> der kommer garenteret ikke nogen fra Peder

Beklager, jeg må skuffe dig.

> læg lige mærke til at vi gik ind i foråret var der bare et ord i
> Peders kolone om løg planter :NEJ NEJ NEJ det var der ikke !!!

Hvis jeg var interesseret i den slags, ville jeg skrive om det i

Jeg har da vist skrevet om de yndige cykelpiger og deres dimi^h^h^h^h
lette påklædning, som signal til forårets komme.

> og kommer han til festerne nogen gange men for det meste er det bare
> DÅRLIGE UNDKSYLDNINGER

Hysteriske kælling.

> jeg vil dog ikke poser i BH !!!

Hvorfor vil du egentlig ikke det?

Er du bange for at nogle glemmer at du er heteroseksuel?

Har du aldrig lånt Freyas trusser og rendt rundt i dem?

Eller byttet underbenklæder med Freya mens i var til en kedelig fest?
(festen bliver mindre kedelig IMHO).

Jeg kan forstår hvis du ikke bryder dig om g-strenge.
--
Fix Outlook Express 5.*. Nu med emoticons, _understreget_,
/skråtstillet/ og *fed* tekst: <URL: http://flash.to/oe-quotefix >

Fra : Chokmah

Dato : 23-09-02 00:05

On Sun, 22 Sep 2002 18:44:49 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

Hej Peder

>Beklager, jeg må skuffe dig.

ja dte e rfaktisk meget trist !

>Hvis jeg var interesseret i den slags, ville jeg skrive om det i

sluder i april 2001 skrev du længe og sigene om det i dss

>Jeg har da vist skrevet om de yndige cykelpiger og deres dimi^h^h^h^h
>lette påklædning, som signal til forårets komme.

jamen det er kedeligt ved siden af den med løg planterne !

>Hysteriske kælling.

så så...

>Hvorfor vil du egentlig ikke det?

jeg tror ikke det vil klæ mig Peder - jeg tror det vil være urpaktisk
..... umageligt en del ting hvor af ingen af dem er gode !

>Eller byttet underbenklæder med Freya mens i var til en kedelig fest?
>(festen bliver mindre kedelig IMHO).

Jaaeee Peder nu ved jeg jo ikke hvordan du normalt tager til fest og
jeg har kun et delvist billed af dine adfærd men hvis du fra tid til
anden kulminere med at løbe rundt i kvindelig ben klæder så indrømmer
jeg vi kun har ste toppen af is bjerget !

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 23-09-02 21:08

Chokmah skrev:

Hej Bo

> ja dte e rfaktisk meget trist !

Det er nu mest trist, at du ikke forstår ironi selvom den springer ud
af skærmen og bider dig i næsen.

> jamen det er kedeligt ved siden af den med løg planterne !

Jeg kan kun anbefale at du anskaffer dig en cykel til forår næste år,
jeg er ikke det mindste i tvivl om at du vil få øje på din fejltagel-
se og øjnene op for en af de sidste gratis glæder i livet.

> jeg tror ikke det vil klæ mig Peder - jeg tror det vil være urpak-
> tisk .... umageligt en del ting hvor af ingen af dem er gode !

Ok, indrømmet, så meget havde jeg heller ikke tænkt over det, at jeg
havde visualiseret dig i et komplet honeymoon-sæt.

> Jaaeee Peder nu ved jeg jo ikke hvordan du normalt tager til fest

Jeg burde måske tilføjet lidt flere detaljer, så det stod klart at jeg
kun har gjort det par gange. Kort fortalt: vi kedede os bravt og havde
behov for at gøre et eller andet for ikke at falde hen i kedsomhed.

> og jeg har kun et delvist billed af dine adfærd men hvis du fra tid
> til anden kulminere med at løbe rundt i kvindelig ben klæder så
> indrømmer jeg vi kun har ste toppen af is bjerget !

Nu skal du ikke være så bekymret, jeg gør det kun når jeg er i et for-
hold og synes at vi godt kunne bruge et lidt anderledes forspil.

Prøv det.
--
Pas på hvad du tænker og hvor du gør det:
Who Owns Evan Brown's Brain? <URL: http://unixguru.com/ >

Fra : Chokmah

Dato : 23-09-02 22:00

On Mon, 23 Sep 2002 22:08:01 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

>Chokmah skrev:
>
>Hej Bo

>Det er nu mest trist, at du ikke forstår ironi selvom den springer ud
>af skærmen og bider dig i næsen.

ja falder ikke for din nederdrægtige sarkasme Peder

>Jeg kan kun anbefale at du anskaffer dig en cykel til forår næste år,
>jeg er ikke det mindste i tvivl om at du vil få øje på din fejltagel-
>se og øjnene op for en af de sidste gratis glæder i livet.

Ohh Peder jeg behøves ikke at resikere mit helbrede og sætte mig på en
cykel for at se noget smukt i forhold til det modsatte køn når jeg
blot kan lukke øjnene og fremkalde freYa min indre nethinde - om det
står skrevet i tkesterne ingen skal skue mit åsyn og leve så er jegnu
skeptisk

>Ok, indrømmet, så meget havde jeg heller ikke tænkt over det, at jeg
>havde visualiseret dig i et komplet honeymoon-sæt.

ja dte ku tænke !!!!

>Jeg burde måske tilføjet lidt flere detaljer, så det stod klart at jeg
>kun har gjort det par gange. Kort fortalt: vi kedede os bravt og havde
>behov for at gøre et eller andet for ikke at falde hen i kedsomhed.

og jeg som troede at jeg havde oplevet hele den Århusianske
libertiner* sjæl fra alle den vinkler sander jeg kun har skuet
isbjerget i dets rabiate form på mils afstand

>Nu skal du ikke være så bekymret, jeg gør det kun når jeg er i et for-
>hold og synes at vi godt kunne bruge et lidt anderledes forspil.
>
>Prøv det.

ja det er måske gåed hænd over hovdet på dig Peder ... men jeg er jo
Øhh hetro !!!

MvH
Bo MM

*
libertiner -en, -e [-tiner] (fr. libertin, lat. libertinus frigiven
(slave), af liber fri) udsvævende person, vellystning, levemand;
tidl.: fritænker

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 25-09-02 18:56

Chokmah skrev:

Hej Bo

> ja falder ikke for din nederdrægtige sarkasme Peder

Kig nu lige på den webside, jeg har sendt en profil, den var også på
websiden sidst jeg så efter.

> og jeg som troede at jeg havde oplevet hele den Århusianske
> libertiner* sjæl fra alle den vinkler sander jeg kun har skuet
> isbjerget i dets rabiate form på mils afstand

Jeg beklager at fremkomme med så ubehagelige overraskelser. Hvordan
vil du så ikke reagere, hvis jeg skrev at jeg havde dyrket sex på en
strand, du ville sikkert sende bud efter den nærmeste præst og bede
ham om at lave en uddrivelse.

> ja det er måske gåed hænd over hovdet på dig Peder ...

Hmm, ja det ville jo ikke være første gang.

> men jeg er jo Øhh hetro !!!

Det er jeg skam også. Jeg kan ikke få øje på at at man skulle blive
mindre heteroseksuel, ved at skeje lidt ud og bytte underbenklæder med
en kæreste til en fest.

Fra : Chokmah

Dato : 26-09-02 17:54

On Wed, 25 Sep 2002 19:56:27 +0200, "Peder Vendelbo Mikkelsen"
<pedervm@myrealbox.com> wrote:

>Chokmah skrev:
>
>Hej Bo

>Kig nu lige på den webside, jeg har sendt en profil, den var også på
>websiden sidst jeg så efter.

jeg har ste_det jeg trækker mine slemme ord i mig !!!

> [...]
>vil du så ikke reagere, hvis jeg skrev at jeg havde dyrket sex på en
>strand, du ville sikkert sende bud efter den nærmeste præst og bede

ja man kan well gå ud fra det var med en kvinde og ikke iført dame tøj
så det må ku gå under helt almindeligt men eller ja så må vi sgu ha
jaget en pater ud med vie vand !!!

>Hmm, ja det ville jo ikke være første gang.

jow det er helt sikkert !!!!

>Det er jeg skam også. Jeg kan ikke få øje på at at man skulle blive
>mindre heteroseksuel, ved at skeje lidt ud og bytte underbenklæder med
>en kæreste til en fest.

Nahh Helt fra Jylland er det nu ikke peder !!

MvH
Bo MM

Fra : Kuruderu

Dato : 21-09-02 17:31

"Freya" <freyz@c.dk> wrote in message

> [...]
> stykker som vi stadig mangler profiler fra. Hvis nogle ikke er på
> nedenstående liste, skal de bare udfylde profil-formularen alligevel

<-snip en masse
> Kuruduru

Er lige blevet tilføjet...

lad mig lige komme med en lille rettelse: det er Kuruderu ikke kuruduru

Kuruderu

<-snip endnu mere

Fra : Ally

Dato : 21-09-02 19:04

> [...]

>stykker som vi stadig mangler profiler fra. Hvis nogle ikke er på
>nedenstående liste, skal de bare udfylde profil-formularen alligevel

Så foreslår jeg, at vi hurtigt efter deadline lægger den op på
Mandezonen/dss, så John og jeg kan vedligeholde profilerne (så slipper
du for yderligere tiltale Freya )

I øvrigt synes jeg det er flot, at så mange har lavet en profil!

K.h.

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Freya

Dato : 23-09-02 08:59

Hej Ally <quincy_md@hotmail.com>, du skrev:

>Så foreslår jeg, at vi hurtigt efter deadline lægger den op på
>Mandezonen/dss, så John og jeg kan vedligeholde profilerne (så slipper
>du for yderligere tiltale Freya )

Fino :) Jeg har lige tilføjet de seneste profiler, så det hele ligger
tilgængeligt og lige til at snuppe. Design, grafik, layout osv. har vi
desværre ikke haft tid til at kigge på.

Hvis flere profiler skulle forvilde sig i min mailboks, sender jeg dem
videre til jer (til John, eller?)

>I øvrigt synes jeg det er flot, at så mange har lavet en profil!

Ja, det er virkelig imponerende, 49 indtil videre, godt gået!

--
Freya

Fra : Freya

Dato : 30-09-02 07:55

Jeg, <freyz@c.dk>, skrev for en uge siden i

> [...]
>desværre ikke haft tid til at kigge på.
>
>Hvis flere profiler skulle forvilde sig i min mailboks, sender jeg dem

Ja, eller hvad? Har I fået dem flyttet? Skal de blive hvor de er?
Eller hvordan og hvorledes?

Nå, men nu har jeg ihvertfald lige opdateret med de sidste profiler,
og det lykkedes vistnok at få Henning til at hænge fast *G*, bortset
fra billedet...hm, Henning? ;)

--
Freya

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-09-02 07:56

Freya wrote:

> Ja, eller hvad? Har I fået dem flyttet? Skal de blive hvor de er?
> Eller hvordan og hvorledes?

skal der ikke lige laves et design først??
var det ikke meningen at der skulle laves både med fundats og OSS og hvad
har vi, samt billederne fra festerne?
det kræver jo ligesom at der er en forside og et grunddesign....

> Nå, men nu har jeg ihvertfald lige opdateret med de sidste profiler,
> og det lykkedes vistnok at få Henning til at hænge fast *G*, bortset
> fra billedet...hm, Henning? ;)

jeg sidder og kæmper med at få gjort min profil færdig*G* regner med at den
kommer her en af dagene ;)

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : Freya

Dato : 30-09-02 10:36

Hej "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk>, du skrev:

>skal der ikke lige laves et design først??

Måske? Bl.a. derfor mine spørgsmål, og i det foregående indlæg spurgte
jeg om de profiler jeg modtager skulle sendes videre til John.
Eftersom mit indlæg forblev ubesvaret, savnede jeg såmænd bare
information.

Nå, men konklussionen må blive at jeg fortsætter med at opdatere
profiler på den midlertidige side, indtil andet meddeles.

>var det ikke meningen at der skulle laves både med fundats og OSS og hvad
>har vi, samt billederne fra festerne?
>det kræver jo ligesom at der er en forside og et grunddesign....

Nu er jeg absolut ikke webdesigner, men det er rent
venstrehåndsarbejde, at oprette en forside med links til underliggende
sider uden fancy grafik og design, men let at navigere rundt i og
opdatere når nødvendigt. Jeg ser ingen grund til at alt står på stand
by, indtil vi har et fuldt færdigt website. Vi har jo eksempelvis ikke
nogen OSS, så den synes jeg ikke vi skal vente på.

Næh, få det losset op i en fart, og foretag de nødvendige ændringer
undervejs. Så kan folk følge med, og måske ligefrem blive inspireret
til at deltage i processen, stadig indsende profiler, lave grafik,
hjælpe med at skrive en OSS osv. osv.

>jeg sidder og kæmper med at få gjort min profil færdig*G* regner med at den
>kommer her en af dagene ;)

Ja, jeg går også og brygger på den fri profiltekst, og overvejer om
jeg skal have billeder på af alle mine dyr *G*: to katte, to
undulater, tre sugemaller, en kampfisk, fire guppier og 10 neonfisk
(de ligner heldigvis hinanden, så mon ikke jeg kan snyde og bruge det
samme billede flere gange ;)).

--
Freya

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-09-02 11:09

Freya wrote:

> [...]
> jeg om de profiler jeg modtager skulle sendes videre til John.
> Eftersom mit indlæg forblev ubesvaret, savnede jeg såmænd bare

havde Gudrun ikke sagt ja til at designe??

> Nå, men konklussionen må blive at jeg fortsætter med at opdatere
> profiler på den midlertidige side, indtil andet meddeles.

der er jo ikke ret meget andet for*G*

> [...]
> by, indtil vi har et fuldt færdigt website. Vi har jo eksempelvis ikke
> nogen OSS, så den synes jeg ikke vi skal vente på.

så vidt jeg ved ligger peder inde med en OSS som godt nok ikke er færdig,
men den kan da vel komme på som udgangspunkt....

> [...]
> undervejs. Så kan folk følge med, og måske ligefrem blive inspireret
> til at deltage i processen, stadig indsende profiler, lave grafik,

jeg tror faktisk at al matrialet er klappet og klar, det er kun et spørgsmål
om at have et grunddesign at proppe det ind i.....
der ligger jo sider ude med billeder... fundatsen er lige til at *copypaste*
og profilerne ligeså... OSS'en tror jeg som sagt Peder ligger inde med....

så hvis Gudrun springer på at lave et design med forside og menupunkter så
kan det da ikke tage lang tid med resten...
mht menupunkter der skal jo ikke være så mange...
en direkte til profilerne
en til billeder fra festerne ( evt en til hver)
en til OSS
en til Fundats
evt en til Vejledere

jeg synes feks kattegruppen har lavet en KANON side på
www.dk-fritid-dyr-kat.dk men helt så omfattende er vel ikke nødvendigt for
os :)

og på forsiden kunne skrives en kort tekst om "hvad er DSS"

> [...]
> undulater, tre sugemaller, en kampfisk, fire guppier og 10 neonfisk
> (de ligner heldigvis hinanden, så mon ikke jeg kan snyde og bruge det

uhh*G* skulle jeg have dyrene med blev det til: tre katte, en sugemalle, en
scalara, en ildhalet labeo, en kampfisk og to kuliål.... neonfiskene og alle
de andre har scalaraen ædt ;)

Fra : Freya

Dato : 30-09-02 12:22

Hej "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk>, du skrev:

Ang. design, så har Gudrun haft andre og vigtigere ting at se til,
derfor skrev jeg også at det har vi ikke haft tid til at kigge på.

Det er slet ikke fordi jeg synes vi skal haste noget igennem, tingene
kan fint forblive som de er indtil videre og sagtens opdateres løbende
med diverse, men jeg undrede mig som sagt bare over ikke at have hørt
noget.

>.... neonfiskene og alle
>de andre har scalaraen ædt ;)

Lyder dramatisk :)

--
Freya

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 30-09-02 12:35

Freya wrote:
> Hej "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk>, du skrev:
>
> Ang. design, så har Gudrun haft andre og vigtigere ting at se til,
> derfor skrev jeg også at det har vi ikke haft tid til at kigge på.

så tror jeg vil skal sætte vores lid til at john lige kan kaste noget sammen
ret hurtigt ;)

> [...]
> kan fint forblive som de er indtil videre og sagtens opdateres løbende
> med diverse, men jeg undrede mig som sagt bare over ikke at have hørt

*G* you and me both..... jeg ventede bare på designet*G*

> Lyder dramatisk :)

uuuha*G* you have no idea*G*
den tilbageværende scalara og den ildhalede labeo er nogle blodtørstige
sataner...
indtil nu har de været skyld i forsvindingen af : 22 neonfisk, en kampfiske
han, en scalara, en ildhalet labeo, to pragtsmerlinger, en elefantfisk og en
sporefrø*G* ( sikkert flere men det er lige hvad jeg kan huske*G*)
det er efterhånden sådan at vi ikke tør købe flere fisk fordi vi har denne
monsterscalara*G* han måler 15 cm i højden og er vildt aggresiv*G*
kan finde på at springe op af vandet for at bide i fingre.... ikke at han
bider særlig hårdt altså*G*

hmmm egentlig burde jeg futte dette indlæg men jeg kan ikke helt gøre op med
mig selv om det skal i snak.snik eller i fritid.dyr.akvarium*G* så jeg lader
være og håber på at en anden kan hitte ud af hvor den bør ende*G*

Fra : Freya

Dato : 30-09-02 12:57

Hej "Sabina Hertzum" <sabina@mandezonen.dk>, du skrev:

>så tror jeg vil skal sætte vores lid til at john lige kan kaste noget sammen
>ret hurtigt ;)

Det behøver han ikke. Jeg fortsætter med at samle tingene hvor de
ligger lige nu, herunder fundats osv. og laver en forside, og så kan
vi flytte det når vi synes det er klart.

> [...]
>mig selv om det skal i snak.snik eller i fritid.dyr.akvarium*G* så jeg lader
>være og håber på at en anden kan hitte ud af hvor den bør ende*G*

Nå ja, det var ihvertfald spændende *G*, jeg har desværre ikke plads
til scalarer i mit akvarium ;(

--
Freya

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 07-10-02 18:26

Sabina Hertzum skrev:

Hej Sabina

> så vidt jeg ved ligger peder inde med en OSS

Det burde groups.google.com dælme også gøre. I øvrigt staves mit navn
ikke med småt begyndelsesbogstav, ikke altid i alt fald, skam dig.

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 08-10-02 17:54

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:
> Sabina Hertzum skrev:
>
> Hej Sabina

> Det burde groups.google.com dælme også gøre. I øvrigt staves mit navn
> ikke med småt begyndelsesbogstav, ikke altid i alt fald, skam dig.

*kikker ned i jorden og holder hænderne foldede på ryggen* ja Peder....
undskyld Peder..... det skal aldrig ske igen Peder......

;)

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 01-10-02 23:34

Freya skrev:

Hej Freya

> Vi har jo eksempelvis ikke nogen OSS

Kan du bruge noget af det indledende arbejde til en OSS?

UTF-8&safe=off&scoring=d&selm=9s43u4.i4.1%40mjoelner.aaks.aarhus.dk&rnum=2 >

Fra : Freya

Dato : 07-10-02 12:01

Hej "Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com>, du skrev:

>Kan du bruge noget af det indledende arbejde til en OSS?

Selvfølgelig :)

Jeg kigger lige på det, og prøver at dele emnerne op, da det er ret så
omfattende, og så smider jeg en URL med et forslag til hvordan det kan
struktureres.

--
Freya

Fra : Freya

Dato : 07-10-02 17:52

Hej Freya <freyz@c.dk>, du skrev:

>Jeg kigger lige på det, og prøver at dele emnerne op, da det er ret så
>omfattende, og så smider jeg en URL med et forslag til hvordan det kan
>struktureres.

Det være hermed gjort. Jeg har splittet Peders dokument op, for at
skabe overblik, men har ikke nået at få redigeret synderligt:
http://home19.inet.tele.dk/wastland/test/oss.htm

alternativt: http://freyz.dyndns.dk/test/oss.htm (fordi TDC's kører så
fucking langsomt lige nu! )

Samtidig har jeg lavet et udkast til hvordan det hele kan samles, så
har vi da et grunddesign, og det kan altid laves om, farver, fonte,
osv. kan ændres på to sek.

Jeg vil foreslå alle, at I kigger det igennem, og bidrager hvor I kan.
OSS'en er som bekendt fuld af huller (der må sidde nogen med noget på
hjerte derude), designet mangler "noget"(måske sidder der nogle
grafikhajer, som har lyst til at lave noget sjovt, spændende, eller
lummert ;)?)

...und so weiter...

--
Freya

Fra : John Sahl

Dato : 30-09-02 10:35

Freya wrote:
> Ja, eller hvad? Har I fået dem flyttet? Skal de blive hvor de er?
> Eller hvordan og hvorledes?

Jeg skal nok snuppe det i aften.

Til Gudrun, ville du lave et design, eller skal jeg drible noget
sammen?

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
http://www.MandeZonen.dk når du er træt af
"Tidens Kvinder" og trænger til at vinde 100.000 kr.
Indhold til dit site = http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4

Fra : Chokmah

Dato : 30-09-02 12:10

On Mon, 30 Sep 2002 11:35:29 +0200, "John Sahl"
<spamtrap6@mandezonen.dk> wrote:

>Jeg skal nok snuppe det i aften.

john jeg kan sende dig en spyder der kan snuppe alt det som ligger der
i forvejen på min watsland = Lir - den er skide go og du skulle kunne
snuppe det hele osm det ligger der på 20 minutter max
MvH
Bo

Fra : Gudrun

Dato : 30-09-02 13:57

"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> ulejligede sig med at skrive:

[SNIP]

>Til Gudrun, ville du lave et design, eller skal jeg drible noget
>sammen?

Ja, det ville jeg gerne men...

Min familie er katastrofalt hårdt ramt lige nu...

Min svoger har lymfekræft og har lige ringet og fortalt, at der er
fundet metastaser på leveren.
Min far ligger lige nu på operationsbordet for at få afdækket om der
overhovedet er noget at gøre ved den kræft han lige har fået
konstateret i sin bugspytkirtel - det ser ikke godt ud...
Og for lige at runde det hele af - det er ganske surrealistisk bare at
skrive det her - valgte min søsters kone at meddele hende, over
telefonen da søster selvfølgelig er hjemme i forbindelse med min far,
at hun nu vil skilles...

Herhjemme ved vi hverken om vi skal grine eller græde, men livslyst og
optimisme præger heldigvis den familie her, så vi kæmper videre, men
for mit vedkommende, bliver det altså ikke med design af profilerne
lige nu...

Kan/skal det vente lidt endnu er jeg stadig frisk på at hjælpe!

Knus Gudrun

--

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-09-02 14:28

Hej Gudrun

> [...]
> optimisme præger heldigvis den familie her, så vi kæmper videre, men
> for mit vedkommende, bliver det altså ikke med design af profilerne

Hæng i min ven. Vi lader John finde noget design frem. Han har noget han
sidder og prøver af og så giver jeg ham lidt feedback

> Kan/skal det vente lidt endnu er jeg stadig frisk på at hjælpe!

Du kan bare lave et nyt design, når du har tid.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Henning

Dato : 30-09-02 20:37

Gudrun wrote:

> Min familie er katastrofalt hårdt ramt lige nu...

Uha ! Jeg håber det går godt for for jer alle alligevel!

Kærligst
Henning

Fra : Gudrun

Dato : 30-09-02 21:17

Gudrun <great_gudrun@hotmail.com> ulejligede sig med at skrive:

[SNIP]

>Min familie er katastrofalt hårdt ramt lige nu...

Tak for alle jeres hilsner, det varmer - der er brug for dem og alle
andre gode tanker lige nu...

Knus Gudrun

Fra : Chokmah

Dato : 30-09-02 21:28

On Mon, 30 Sep 2002 14:56:31 +0200, Gudrun <great_gudrun@hotmail.com>
wrote:

>"John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk> ulejligede sig med at skrive:
>
>[SNIP]

>Ja, det ville jeg gerne men...
>
>Min familie er katastrofalt hårdt ramt lige nu...

ja det må du sgu da nok sige - her sad jeg og troede livet var hårdt
frodi jeg ikke kan få min 400 mhz til at poste med mere ind 14.5 peak
- kan normat når der ikke er meget pres på komme op på 40 på power
poster men en situasion som din sætter nu tingene i perspektiv...

men de bedste forhåbninger om en bedre udvikling fra Kbh sv

KH
Bo MM

fut :dk.snak.snik

Fra : Ally

Dato : 30-09-02 23:01

wrote:

>Ja, det ville jeg gerne men...
>
>Min familie er katastrofalt hårdt ramt lige nu...

Snøft... det gør mig ondt at høre! Mit hjerte går ud til dig og din
familie. Håber, I kommer godt igennem krisen!

Mange knus fra Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 07-10-02 18:32

Gudrun skrev:

Hej Gudrun

> Min familie er katastrofalt hårdt ramt lige nu...

Det bliver meget værre i fremtiden, helt sikkert. I've been there and
done that. Den første juleaften bliver anderledes, helt sikkert, gør
den ordentlig og de efterfølgende bliver meget bedre.

God mod og husk at knuse de mennesker du holder af, på en ordentlig
måde så de ikke føler sig forlegne.

Om ikke andet, kan jeg bakse noget webdesign sammen der er værre end
Johns, hvis Bugbear-viraen/ormen tillader det.

Fra : John Sahl

Dato : 07-10-02 22:07

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:
> Om ikke andet, kan jeg bakse noget webdesign sammen der er værre end
> Johns, hvis Bugbear-viraen/ormen tillader det.

Jeg opfattede det faktisk som om jeg skulle holde fingrene for mig selv.
Men nu ser jeg at Freya alligevel efterlyser et design til siden.

Skal jeg lave noget eller skal jeg lade være?

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 07-10-02 22:49

John Sahl skrev:

> Skal jeg lave noget eller skal jeg lade være?

Gør du bare det, så længe det validerer mod:

Fra : John Sahl

Dato : 07-10-02 23:07

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:

> Gør du bare det, så længe det validerer mod:

Jeg er ikke til vanillesex!

Fra : Freya

Dato : 10-10-02 10:05

Hej "John Sahl" <spamtrap6@mandezonen.dk>, du skrev:

>Jeg opfattede det faktisk som om jeg skulle holde fingrene for mig selv.

Ej det var da en træls opfattelse at gå rundt med. Problemet er bare,
at jeg ikke fik svar på min forespørgsel om hvor jeg skulle sende
profiler hen efter deadline, og hvad der så skulle ske når profilerne
var flyttet til mandezonen.dk. Du har intet meddelt.

Når et projekt er søsat, og på opfording gjort tilgængeligt så alle
kan følge med, så nytter det da ikke at det pludselig er
ikkeeksisterende i en periode, imens vi venter på at det skal blive
færdigt.

>Men nu ser jeg at Freya alligevel efterlyser et design til siden.

Måske kommunikationen imellem os to ville forbedres betydeligt,
såfremt den var mere direkte, og ikke med Peder og Sabina som
mellem-mand/kvinde? Du kan roligt henvende dig direkte til mig, jeg
bider ikke! ;)

Når jeg efterlyser design mm., så skyldes det at jeg betragter det her
som et _åbent_ og ikke mindst fælles projekt, hvor alle der har lyst,
kan deltage. Jeg kan oplyse dig om at interessen for et dss-website
har været stor, og at jeg har korresponderet med diverse
interesserede, og fået masser af tilbagemeldinger, forslag og idéer
undervejs, bla. fra Gudrun, som stadig meget gerne vil bidrage. Det
ser jeg gerne fortsætte.

Derfor er der nu lavet et oplæg som er frit tilgængeligt, og som til
enhver tid kan ændres. Dvs. alle kan se hvor langt det er nået og ikke
mindst hvad der mangler. Dermed gives der mulighed for alle at være
med. Og samtidig giver det Gudrun spillerum til at lave de ting hun
synes skal laves, i det tempo som passer hende.

Forslag, idéer, ændringer, tilføjelser, osv. er fortsat velkomne,
også fra dig.

--
Freya

Fra : John Sahl

Dato : 10-10-02 10:40

Freya wrote:
> Forslag, idéer, ændringer, tilføjelser, osv. er fortsat velkomne,
> også fra dig.

Jeg skriver lige til dig i aften da jeg har et par forslag til hvordan
det kan goeres saa det samtidig er let at opdatere i fremtiden.

Fra : Gudrun

Dato : 07-10-02 22:36

"Peder Vendelbo Mikkelsen" <pedervm@myrealbox.com> ulejligede sig med
at skrive:

>Gudrun skrev:
>
>Hej Gudrun

Hejsa Peder

>Det bliver meget værre i fremtiden, helt sikkert. I've been there and
>done that. Den første juleaften bliver anderledes, helt sikkert, gør
>den ordentlig og de efterfølgende bliver meget bedre.

Der skal være plads til sorgen... Den skal få lov til at fylde det den
slags skal, men heller ikke en tøddel mere...

>God mod og husk at knuse de mennesker du holder af, på en ordentlig
>måde så de ikke føler sig forlegne.

Om de føler sig forlegne eller ej er jeg ikke så god til at være
opmærksom på, men jeg er god til at knuse, så det går altsammen...

>Om ikke andet, kan jeg bakse noget webdesign sammen der er værre end
>Johns, hvis Bugbear-viraen/ormen tillader det.

Syn's det lyder ufatteligt spændende... *G*

Knus Gudrun

Fra : Henning

Dato : 30-09-02 19:34

Freya wrote:
> Jeg, <freyz@c.dk>, skrev for en uge siden i

> Nå, men nu har jeg ihvertfald lige opdateret med de sidste profiler,
> og det lykkedes vistnok at få Henning til at hænge fast *G*, bortset
> fra billedet...hm, Henning? ;)

Som Bo siger, ser jeg jo distingveret ud, så jeg ved ikke rigtigt, jeg
ville jo i den sammenhæng hellere se sexet ud

Men jeg sender et kombi billede af min viv og jeg, taget for 20 år
siden ( Jeg er jo stadig ung af sind )

MVH
Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 30-09-02 20:32

Mon, 30 Sep 2002 20:33:56 +0200, skrev "Henning"
<h2m@madsen.mail.dk>:

>Men jeg sender et kombi billede af min viv og jeg, taget for 20 år
>siden ( Jeg er jo stadig ung af sind )

Ja, men der er bare den forskel, at man som ung har et stift lem
og mange bøjelige og som gammel, mange stive lemmer og et
bøjeligt...

Fra : Henning

Dato : 30-09-02 21:05

Knud Gert Ellentoft wrote:

> Ja, men der er bare den forskel, at man som ung har et stift lem
> og mange bøjelige og som gammel, mange stive lemmer og et
> bøjeligt...

He! He!

I dag turde jeg nok ikke binde an med 2-3 sexpartnere på samme
tid, som for 30 år siden *G* Jeg må indrømme, at der skal en hel
del mere til at få lyst og rejsning i dag end for bare 5 år siden, ikke
mindst at bevare rejsningen mere end 10 minutter til et kvarter *G*

MVH
Henning

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 30-09-02 21:58

Hej Henning

> [...]
> del mere til at få lyst og rejsning i dag end for bare 5 år siden,
> ikke mindst at bevare rejsningen mere end 10 minutter til et kvarter

Nu stopper du fandeme! Prøver du at skræmme livet af os. Jeg nægter at tro
på, at det nogen sinde sker for mig, s'gu.

Fra : Fisker

Dato : 30-09-02 22:40

Mark Thomas Gazel skrev i news:anadrd$cb8pt$1@ID-96011.news.dfncis.de :
> Hej Henning

> Nu stopper du fandeme! Prøver du at skræmme livet af os. Jeg nægter
> at tro på, at det nogen sinde sker for mig, s'gu.

Nej, jeg syn´s nu det går den anden vej. Som ung skulle der bare kigges sidt
kælent på den før den var færdig til at eksplodere, og stivelsen er da ikke
helt forsvundet

Men det kan jo komme. Som vores gamle snedker på Nyborgvej i Odense sagde:
"Betrækket er sådan set godt nok, - men fjederen trænger til at blive
skiftet"

--
Per, Odense

Fra : Henning

Dato : 02-10-02 03:37

Mark Thomas Gazel wrote:
> Hej Henning

Hej Mark

> Nu stopper du fandeme! Prøver du at skræmme livet af os. Jeg nægter
> at tro på, at det nogen sinde sker for mig, s'gu.

Du må hellere se at få reproduceret dig selv, medens tid er
En lille blød dillermand er lidt svær at malke sædceller ud af,
selv om det kan lade sig gøre, så vil du vel helst få barn som
"En rigtig mand" og ikke via doktor Larsen?

MVH
Henning

Fra : Anita

Dato : 02-10-02 09:29

"Henning" skrev

KLIP

> Vil du vel helst få barn som
> "En rigtig mand" og ikke via doktor Larsen?

Ej hvor er du ond, Henning!

/Anita

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 02-10-02 10:48

Hej smarte fyr

> [...]
> selv om det kan lade sig gøre, så vil du vel helst få barn som
> "En rigtig mand" og ikke via doktor Larsen?

Nu stopper du altså med gammel mig her og Blake Carrington mig der. Det skal
nok blive nået mens værktøjet stadig virker.

Fra : John Sahl

Dato : 02-10-02 11:56

Mark Thomas Gazel wrote:
> Nu stopper du altså med gammel mig her og Blake Carrington mig der.
> Det skal nok blive nået mens værktøjet stadig virker.

Foeler du presset paa dine skuldre? Tik tak, tik tak siger uret

--

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 07-10-02 18:42

Mark Thomas Gazel skrev:

Hej Mark

> Nu stopper du fandeme! Prøver du at skræmme livet af os. Jeg nægter
> at tro på, at det nogen sinde sker for mig, s'gu.

Det går nedaf bakke fra nu af, du skal nok forsøge at opøve andre ev-
ner, knejt.

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 07-10-02 18:41

Henning skrev:

Hej Henning

> I dag turde jeg nok ikke binde an med 2-3 sexpartnere på samme
> tid, som for 30 år siden

Hmm, det gør mig da bekymret at du ikke har lært ret meget på 30 år.
Det gør mig især bekymret at du ikke har lært at anvende andre lemmer
end lemmet.

Hvis jeg kendte din kones bankkonto, ville jeg sende hende nogle penge
til batterier.

Fra : Henning

Dato : 08-10-02 02:19

Peder Vendelbo Mikkelsen wrote:
> Henning skrev:
>
> Hej Henning

Hej Peder

> Hmm, det gør mig da bekymret at du ikke har lært ret meget på 30 år.
> Det gør mig især bekymret at du ikke har lært at anvende andre lemmer
> end lemmet.

Det hjælper jo ikke meget når alle 3 vil have pik efter tur *GGG*

> Hvis jeg kendte din kones bankkonto, ville jeg sende hende nogle penge
> til batterier.

Vi bruger skam genopladelige

MVH
Henning

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 07-10-02 18:38

Henning skrev:

Hej Henning

> Som Bo siger, ser jeg jo distingveret ud, så jeg ved ikke rigtigt,
> jeg ville jo i den sammenhæng hellere se sexet ud

Bo er blind og trænger til briller, det vil hans selvforståelse dog
næppe tilkende ham.

Du er sku hverken distingvingeret eller sexet, men du ligner en rar
bedstefar. Bedsteforældre har altså ikke sex! I alt fald ikke min
indremissionske fordrukne bedstemor, jeg er dog ret sikker på at min
bedstefar fornøjede sig med de tyske gæsterinder.

Hmm, er jeg nu dobbeltmoralsk?

Fra : Britta Larsen

Dato : 21-09-02 21:40

Hej

Har også lgie skrevet mig ind :)

K.h.

Britta

Fra : Carsten Matzon

Dato : 21-09-02 21:52

> Har også lgie skrevet mig ind :)

Ikke at jeg er den store aktør herinde men helt anonym vil jeg heller ikke
være såå... tilføjet blev jeg...

Carsten

Fra : Flemming

Dato : 21-09-02 22:49

On Sat, 21 Sep 2002 22:51:46 +0200 "Carsten Matzon" <carsten@xxx.matzon.dk>
wrote in dk.snak.seksualitet:

> Ikke at jeg er den store aktør herinde men helt anonym vil jeg heller ikke
> være såå... tilføjet blev jeg...

Ja, det samme gælder for mig

--
+ Flemming S. Nielsen <culture@post3.tele.dk> +
+ Visit Flemming's STARBOY UNIVERSE at <http://starboy-universe.dht.dk> +

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 22-09-02 00:16

"Freya" <freyz@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> stykker som vi stadig mangler profiler fra. Hvis nogle ikke er

> nedenstående liste, skal de bare udfylde profil-formularen

<Snip>
> Lars Wagner Hansen

Jeg havde ellers ikke regnet med at lave en profil, men så skidt
da...

Lars

Fra : Klitte Egeberg

Dato : 22-09-02 11:43

> [...]
> stykker som vi stadig mangler profiler fra. Hvis nogle ikke er på
> nedenstående liste, skal de bare udfylde profil-formularen alligevel

snip en masse navne

Hej Freya (og alle I andre)

Jeg har ikke helt fået fulgt med i hvad det er gruppen vil med at oprette en
profil-database? Er der nogen som vil opdatere min viden??

Tak på forhånd fra Sandra

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 22-09-02 12:03

Hej Sandra

> snip en masse navne
>
> Hej Freya (og alle I andre)
>
> Jeg har ikke helt fået fulgt med i hvad det er gruppen vil med at
> oprette en profil-database? Er der nogen som vil opdatere min viden??

Det startede med at én spurgte, hvor gamle de forskellige skribenter er.
Derefter kom der noget om skonummer og geografisk tilhørsforhold ind i det.
Så foreslog jeg, at de faste skribenter lavede hver sin profil. Det har der
nemlig været på et tidspunkt, men det blev ikke særligt omfattende og gik i
sig selv. Derfor har Freya startet en ny profilside og andre skal hjælpe med
at vedligeholde den.

Sådan ser den ud nu:
http://dss.lir.dk/

Der er væsentligt flere end i gamle dage og Freya har lavet en
indtastningsformular, så du skal være velkommen til også at lave en profil.

Fra : høstblomsten

Dato : 22-09-02 14:06

> [...]
>
> ...nærmer sig! Det er faktisk I MORGEN! Så her er navnene
på de par
> stykker som vi stadig mangler profiler fra
..
..
..
..
[snip]

> Send din profil her: http://dss.lir.dk/proform.htm
> Se indsendte profiler her: http://dss.lir.dk/

Hei FreYa

*upss......*
Hmm..... jeg vil have lov til at overveje indtil klokken
falder i midnats-slag

Anyway, så kan "vi resterende" altid "tilføje profiler"
senere??

Go'e hilsner fra
~ Høstblomsten ~

Fra : John Sahl

Dato : 22-09-02 14:24

høstblomsten <hoestblomsten@hotmail.com> wrote:
> Anyway, så kan "vi resterende" altid "tilføje profiler"
> senere??

Selvfølgelig kan man blive tilføjet senere.

Fra : Paul

Dato : 22-09-02 17:04

> Here goes:
> ********************
> Paul

Så er min profil sendt... just in time..!

Hilsen,
Paul.

Fra : Anita

Dato : 23-09-02 09:43

"Freya" skrev

> [...]
> stykker som vi stadig mangler profiler fra. Hvis nogle ikke er på
> nedenstående liste, skal de bare udfylde profil-formularen alligevel

Og dig selv

/Anita

Fra : Freya

Dato : 23-09-02 09:47

Hej "Anita" <anita@REMOVEstofanet.dk>, du skrev:

>Og dig selv

Skribler på livet løs! ;)

--
Freya

Fra : Ghita

Dato : 23-09-02 09:17

I news:gd1pousabb3b3v8rljpmv2e0s54769jm93@4ax.com griflede Freya:
> [...]
> stykker som vi stadig mangler profiler fra. Hvis nogle ikke er på
> nedenstående liste, skal de bare udfylde profil-formularen alligevel

Ups. Udfyldt en dag for sent. For mange fødselsdage i September

--
Ghita
- Må vi få masser af sol i dag

Fra : Freya

Dato : 23-09-02 17:38

Hej "Ghita" <mammasine@bonbon.net>, du skrev:

>Ups. Udfyldt en dag for sent.

Det er *aldrig* for sent, og du er iøvrigt ikke den eneste. Vi er nu
oppe på 54 profiler, og der kan stadig sendes ind.

>For mange fødselsdage i September

Tillykke med dem alle ;)

--
Freya

Fra : Henning

Dato : 24-09-02 03:18

Freya wrote:

> Det er *aldrig* for sent, og du er iøvrigt ikke den eneste. Vi er nu
> oppe på 54 profiler, og der kan stadig sendes ind.

Hvilket navn ligger jeg under? *G*

MVH
Henning

Fra : Freya

Dato : 24-09-02 11:32

Hej "Henning" <h2m@madsen.mail.dk>, du skrev:

>Hvilket navn ligger jeg under? *G*

Hvis du har sendt din profil ind, så har den altså ikke hængt fast
*G*. Jeg har ikke modtaget noget fra dig, så vil du være sød at prøve
igen?

Pft.
--
Freya
(vi er nu oppe på 57 profiler, og der kan stadig sendes ind herfra:

Fra : Niels Henriksen

Dato : 23-09-02 19:20

Måske lige et dumt spørgsmål, men hvordan får man rettet sin profil (og lagt
billede op)?

--
Niels

Fra : Freya

Dato : 23-09-02 19:53

Hej "Niels Henriksen" <niels@biggs.dk>, du skrev:

>Måske lige et dumt spørgsmål, men hvordan får man rettet sin profil (og lagt
>billede op)?

Indtil videre kan I stadig maile mig vedr. rettelser, og sende
billeder.

--
Freya

Fra : Zed

Dato : 25-09-02 19:21

> [...]
> stykker som vi stadig mangler profiler fra. Hvis nogle ikke er på
> nedenstående liste, skal de bare udfylde profil-formularen alligevel

<snip>
> Zed
<snip>

Har jeg overhovedet skrevet herinde før? (mener nu kun at jeg har luret)

men ok - jeg er en aktiv lurer så kan da godt forsøge at lave en profil hvis
det kan nåes

-Zed

Fra : Chokmah

Dato : 26-09-02 17:56

On Wed, 25 Sep 2002 20:20:31 +0200, "Zed" <zed@ihatespam.dk> wrote:

> [...]
>
>men ok - jeg er en aktiv lurer så kan da godt forsøge at lave en profil hvis

jamen de udløber ikke sådan - pt er der flere profiler ind skribenter
.... det er kun godt nok jeg tror bare dead line var for at folk
havde lidt at ointere isg efter men man kan da redigere oprrette på ny
osv ud i fremtiden ikke ubetinget med samme effektivit i oploade ....
men den køre vider

MvH
Bo MM

Fra : T'abula R'asa

Dato : 30-09-02 20:44

Gudrun skrev:

> Min familie er katastrofalt haardt ramt lige nu... [...]

Totalt nederen.

Peter