MS Windows
briani 27239
Gratis cdr software?
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 21-09-02 15:45

Kan nogen anbefale noget gratis cdr software?

Skal gerne kunne håndtere .bin, .iso, og evt. .nrg format.

Har ikke haft held med søgninger ...

--
Peter Thomas Fischer, System Administrator - 62.242.71.26
http://www.fischer.as & http://www.humlebaekonline.dk

Fra : Leony

Dato : 21-09-02 18:45

"Fischer & Døssing" <ptf@REMOVE_THISbigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Kan nogen anbefale noget gratis cdr software?
> Skal gerne kunne håndtere .bin, .iso, og evt. .nrg format
> Har ikke haft held med søgninger ...

Det eneste gratis program jeg har fundet til Windows er cdpisac:
http://www.nonags.com/nonags/cdr.html
God fornøjelse.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Leony

Dato : 21-09-02 18:47

> Det eneste gratis program jeg har fundet til Windows er cdpisac:
> http://www.nonags.com/nonags/cdr.html

Den kommer et stykke nede på siden.
Her er et andet link til programmet:
http://www.simtel.net/pub/pd/58848.html

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 21-09-02 20:29

Leony skrev bl.a.:

> Det eneste gratis program jeg har fundet til Windows er cdpisac:
> http://www.nonags.com/nonags/cdr.html

Sony har vist også noget. (CD Extreme) Hvordan det er med understøttelsen af
brændere ved jeg ikke. Prøv!
http://www.sover.net/~whoi/MMedia.html

--
Lars

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 23-09-02 10:02

Lars Jørgensen (ikke.mere@spam.tak) skrev:

> Sony har vist også noget. (CD Extreme) Hvordan det er med
> understøttelsen af brændere ved jeg ikke. Prøv!
> http://www.sover.net/~whoi/MMedia.html

Æv ... understøtter ikke min gamle traver Mitsumi 4801
Vist ellers lækkert regular cdr program.