wap med telmore på t68
Fra : Mikael

Dato : 21-09-02 15:17

hejsa, er der noget med at der er en limit på hvor store elementer man kan
hente over telmore's(tdc's) wap..?

på min t68 kan jeg hente forskellige elementer fra esato.com, blandt andet
pauseskærme, temaer billeder osv. temaer kan jeg for det meste godt hente,
men pauseskærme kan jeg ikke hente.. der kommer en forbindelses fejl..

anyone..?

Mvh Mikael

Fra : Peter Rongsted

Dato : 21-09-02 21:57

"Mikael" <brix@grin.dk> wrote:

> [...]
>pauseskærme, temaer billeder osv. temaer kan jeg for det meste godt hente,
>men pauseskærme kan jeg ikke hente.. der kommer en forbindelses fejl..

Hvis du går ind på esato under screensavers og følger den første link,
får du en testside, hvor du selv kan teste det.

Peter

Fra : Mikael

Dato : 21-09-02 23:26

> Hvis du går ind på esato under screensavers og følger den første link,
> får du en testside, hvor du selv kan teste det.

jeg kan ikke hente nogen af de test-filer der ligger der, ikke engang den på
1500 - den fylder jo mindre end et tema, som jeg godt kan hente..
jeg synes at det er meget underligt, er det en fejlopsætning i min
telefon..?

Mvh Mikael