Kærlighed Ved Første Hik 3 = Soundtrack-Sa~
Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 21-09-02 15:25

Hej Nyhedsgruppelæser

Som tidligere omtalt her i gruppen så der udskrevet en sangkonkurrence til
numre der skal bruges i den kommende "Anja Og Viktor" - "Kærlighed Ved
Første Hik 3" - film.

Konkurrence-sange skal være filmproducenten i hænde på mandag med
morgenposten, men hvor sender man det til - en af mine gode veninder har
skrevet en sang og vi har forlist adresseoplysningerne og kan ikke finde dem
nogle steder på nettet ved at søge!

På forhånd Tak!

venlig hilsen

Henrik Fuglesang

Fra : Pipeline

Dato : 21-09-02 23:19

"Henrik Fuglesang" <usenet-dk-remove@henrikfuglesang.dk> skrev i en
meddelelse news:3d8c8139$0$66827$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> morgenposten, men hvor sender man det til - en af mine gode veninder har
> skrevet en sang og vi har forlist adresseoplysningerne og kan ikke finde

Producenten som er Regnar Grasten holder til her:

REGNAR GRASTEN FILM PRODUKTION APS
Att: Regnar Grasten
Lykkevej 6
2920 Charlottenlund
Tlf.: 39 63 44 24
Fax: 39 63 41 92
E-mail til: grasten@image.dk

MVH
Pipeline

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 21-09-02 23:41

> [...]
> morgenposten, men hvor sender man det til - en af mine gode veninder har
> skrevet en sang og vi har forlist adresseoplysningerne og kan ikke finde

Jeg blev hyret af en sangskriver til at producere en sang til soundtracket,
og pågældende sendte sin version til: Regner Grasten film. Blomstervænget
52, 2800 Lyngby.

/Ulrik

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 22-09-02 12:39