Ericsson T68i med MP3-afspiller??
Fra : basspower123

Dato : 21-09-02 14:30

Er der nogle der har en Ericsson T68i med MP3-afspiller, som gerne vil
sende en fil til mig? For min fil på min Cd-rom som jeg fik med til
MP3-afspilleren er ødelagt, og jeg skal bruge filen for at kunne
overføre sange til mobilen...

Filen hedder stub32i.exe (Parallel port MultiMediaCard reader)!! Den
fylder 2,78 MB...

Jeg kan ikke finde den på nettet nemlig
Mange takker...

http://www.kandu.dk/

Fra : Daniel Monin

Dato : 23-09-02 09:43

Du kan da bare downloade den fra Sony-Ericssons hjemmeside:

http://makeashorterlink.com/?L52E250E1

mvh

Daniel Monin