MS Windows
briani 27239
Max Downloads - IE
Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 21-09-02 11:54

NG,

I Windows 98 kan man ændre på, hvor mange filer Internet Explorer må
downloade af gange.

Jeg vil gerne ændre det tal fra 2 til f.eks. 10, men i Windows 2000 -
hvordan?

Best Regards/Med Venlig Hilsen
--Glenn
E-Mail: tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS
ICQ# 3806586

Fra : Martin K

Dato : 21-09-02 12:27

Glenn Rasmussen wrote:
> I Windows 98 kan man ændre på, hvor mange filer Internet Explorer må
> downloade af gange.
>
> Jeg vil gerne ændre det tal fra 2 til f.eks. 10, men i Windows 2000 -
> hvordan?

Det er noget inde i regedit. Jeg kan ikke lige huske det, for jeg hentede
bare en reg-fil som Madsen havde lavet, og så kørte det...

Så mon ikke Madsen kan støve den op igen

--
Martin K

Fra : Edmund

Dato : 21-09-02 12:57

Martin K <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> wrote:

> Det er noget inde i regedit. Jeg kan ikke lige huske det, for jeg
> hentede bare en reg-fil som Madsen havde lavet, og så kørte det...
>
> Så mon ikke Madsen kan støve den op igen

Madsens reg så sådan ud, men hvor mange downloads
det giver adgang til ved jeg ikke.

Skriv det der er mellem stjernerne i notepad
og gem-som flere_downloads.reg

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:0000000a
"MaxConnectionsPerServer"=dword:0000000a

Mvh Edmund

Fra : Glenn Rasmussen

Dato : 21-09-02 13:36

Edmund,

Måske kunne man skrive sådan her for f.eks. 50 downloads...

> [...]
Settings]
> "MaxConnectionsPer1_0Server"=dword:0000050a
> "MaxConnectionsPerServer"=dword:0000050a

Måske, måske ikke?

Fra : Edmund

Dato : 21-09-02 13:46

Glenn Rasmussen <tyranno@mail.ikasths.dkREMOVETHIS> wrote:
> Edmund,
>
> Måske kunne man skrive sådan her for f.eks. 50 downloads...

> Måske, måske ikke?

Jeg vil næsten tro at det sidste a i dword:0000000a
er hexidecimal og a i hex er = 10 i vores decimaltalsysem

Jeg kunne downloade 4 ting på en gang da jeg lige prøvede,
jeg nåede ikke at starte flere.
Men jeg tror det er 10 max.

dword:0000000f er så =15
dword:00000010 er så =16
dword:00000020 er så =32

--
Mvh Edmund

Fra : Madsen

Dato : 21-09-02 13:46

Edmund skrev:

> Madsens reg så sådan ud, men hvor mange downloads
> det giver adgang til ved jeg ikke.

Det samme antal som du beskriver.
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/ie/flere_downloads.reg>

Madsen.