rovfisk igen
Fra : Rasmus Jungersen

Dato : 21-09-02 11:17

Hej NG

Hvor meget plads mener i at rovcichlider fra malawi skal have???? jeg tænker
på bl.a. Aristochromis christyi, Dimidiochromis Compressiceps og
Nimbochromis arter...

hilsen
Rasmus

Fra : ts

Dato : 21-09-02 11:30

Minimum 200cm og gerne 250cm eller mere. Det er efter min mening dyreplageri
at have voksne compressiceps i noget mindre end et 720'er (200*60*60).

--

Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Jens Wedel

Dato : 26-09-02 23:26

900L eller derover, der er ikke noget ved at have så store fisk i et for
lille akvarium. Der er simpelthen ikke nogen nydelse ved det, fiskene får
ikke lov at udfolde sig!