Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Formatering af smart media kort
Fra : NF

Dato : 21-09-02 10:30

Jeg ejer et ældre Olympus C820L - hertil har jeg lige købt et 64 MB
Smart Media Cark (MR Platinum) - kameraet vil ikke formatere det -
hvordan skla jeg vidre gribe det an ?? - nogen her der kan hjælpe ??

Niels

Fra : Tom Wagner

Dato : 21-09-02 10:49

On Sat, 21 Sep 2002 09:30:11 GMT, frahm@hotmail.com (NF) wrote:

>Jeg ejer et ældre Olympus C820L - hertil har jeg lige købt et 64 MB
>Smart Media Cark (MR Platinum) - kameraet vil ikke formatere det -
>hvordan skla jeg vidre gribe det an ??

Der er desværre ikke noget at gøre.

Her kan du se en oversigt over hvilke kortstørrelser, de forskellige
Olympuskameraer kan bruge.
http://cf.olympus-europa.com/consumer/digimg/service/compatibility.cfm

Tom

Fra : NF

Dato : 21-09-02 12:08

Tak - og øv - men det kan jo bruges andre steder !

Fra : [8210] Lars

Dato : 21-09-02 12:26

"NF" <frahm@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Smart Media Cark (MR Platinum) - kameraet vil ikke formatere det -
> hvordan skla jeg vidre gribe det an ?? - nogen her der kan hjælpe ??

Hej Niels
Smid det i din PC - og formater' det der!
Mvh
Lars

Fra : Carsten Øhlenschlæge~

Dato : 21-09-02 12:31

"[8210] Lars" <lars@brandts.NO-SPAM.d2g.com> wrote in message

> Smid det i din PC - og formater' det der!

Hvad skulle det hjælpe når hans kamera ikke kan adressere et kort på den
størrelse?

--
Med Venlig Hilsen
Carsten Øhlenschlæger

E-Mail : coe@conix.dk

"ERRARE HUMANUM EST, IGNOSCERE DIVINUM"

Fra : [8210] Lars

Dato : 21-09-02 15:14

-
> Med Venlig Hilsen
> Carsten Øhlenschlæger
> E-Mail : coe@conix.dk
> "ERRARE HUMANUM EST, IGNOSCERE DIVINUM"
---------
Hej igen
Hvad med at formatere til kamaraets max-formåen?
Mvh
Lars

Fra : Tom Wagner

Dato : 21-09-02 22:56

On Sat, 21 Sep 2002 16:13:59 +0200, "[8210] Lars"
<lars@brandts.NO-SPAM.d2g.com> wrote:

>Hvad med at formatere til kamaraets max-formåen?

Du vil formattere et 64 mb SmartMediakort, så det passer i et kamera,
der normalt* maksimalt kan tage 8 mb-kort?

Det lyder som et rigtig dårligt råd!

*) Det pågældende kamera kan formedelst ca. 375 kr. opgraderes til at
bruge 16 mb kort, hvis det sendes ind til Olympus.

Tom

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 21-09-02 23:44

Tom Wagner wrote:

> Det lyder som et rigtig dårligt råd!

Ja det ville da være meget dumt....:)

> *) Det pågældende kamera kan formedelst ca. 375 kr. opgraderes til at
> bruge 16 mb kort, hvis det sendes ind til Olympus.

Men det vil nok også være dumt at ofre 375 kr. + besvær på en
opgradering af et så gammelt kamera.

8 Mb kort er sikkert svære at skaffe som nye, det smarteste vil nok være
at købe nogle brugte, de kan nok fås billigt.

Fra : NF

Dato : 22-09-02 09:34

On Sun, 22 Sep 2002 00:43:47 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>8 Mb kort er sikkert svære at skaffe som nye, det smarteste vil nok være
>at købe nogle brugte, de kan nok fås billigt.

Og hvor køber man brugte 8MB kort ??

Niels

Fra : Jens Petersen

Dato : 22-09-02 10:19

On Sun, 22 Sep 2002 08:33:33 GMT, frahm@hotmail.com (NF) wrote:

>Og hvor køber man brugte 8MB kort ??

pc-netto.dk har nye til 67 kroner stykket så det kan jo hurtigt løbe
op, men jeg har da snart et til overs når jeg får mit 128MB.

Mon ikke der vil være bid i dk.marked.privat.foto

--
Jens

Don't be arrogant, ask me. I know everything!