Unlock 3210
Fra : Blemby

Dato : 22-02-01 21:55

Hjælp, Hjælp,Hjælp
Jeg har prøvet at unlocke min 3210 ver.5,36.
Har brugt vejledningen fra www.Nokiauk.f2s.com
Det lykkes at åbne alle låsene, men da jeg havde slukket og samlet telefonen
igen, melder den bare contact service og man kan ikke slukke den uden at
tage batteriet ud, prøvede så at tilslutte datakabelet igen, men nu kan man
ikke få kontakt med den igen, hvad skal jeg gøre, (er den død, eller er det
håb for at få liv i den igen
Håber der er en kløgtig sjæl der kan hjælpe mig.

Blemby

Fra : 666

Dato : 22-02-01 22:30

HAR HAR HAR. host host. HAR HAR HAR. !!!

Fra : Christian

Dato : 23-02-01 13:58

Samme problem her!
Er der nogen der kan hjælpe?

M.v.h. Christian Andersen
csa@mail.tele.dk
www.csa.person.dk

Fra : Palle Kaarsberg

Dato : 23-02-01 15:16

Hej Blemby

Jeg har gjort nøjagtig det samme som dig, med samme resultat.
Jeg kan dog komme i kontakt med telefonen via kablet, men den siger nu at
alle låsene er låst.
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe med at løse problemet.

mvh
Palle
prk@it.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-02-01 15:41

Palle Kaarsberg skrev:

>Jeg har gjort nøjagtig det samme som dig, med samme resultat.
>Jeg kan dog komme i kontakt med telefonen via kablet, men den siger nu at
>alle låsene er låst.

Hvad hvis du prøver at låse dem op? Man skal bare blive ved med at
forsøge, pludselig er den der - det er lige lykkedes for mig.

>Jeg håber der er nogen der kan hjælpe med at løse problemet.

Jeg fik ikke den fejlbesked, så jeg ved desværre ikke om telefonen er
færdig.
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse!
http://sms.fergusons.dk/

Fra : Christian

Dato : 23-02-01 19:14

Så er de alle sammen låste igen når telefonen slukkes eller genstartes

> Hvad hvis du prøver at låse dem op? Man skal bare blive ved med at
> forsøge, pludselig er den der - det er lige lykkedes for mig.

Ja det er rigtigt, at det er nemt at låse dem op, men min N3210 låser sig
igen på alle låsene så snart den bliver slukket eller genstartet.
Er der nogen som har en løsning på mit/telefonens problem?

M.v.h. Christian Andersen
csa@mail.tele.dk

Fra : Erik Einum

Dato : 23-02-01 20:55

> [...]
> død, eller er det håb for at få liv i den igen
> Håber der er en kløgtig sjæl der kan hjælpe mig.

Når skal folk lære???? Ikke driv med ting dere ikke kan! Contact Service
betyr, ja, kontakt service! Kan dere ikke kjøpe dere telefoner som
ikke er låst, eller betale de fattige 500,- det koster å få dem låst opp,
det er billigere enn å ødelegge telefonen!

///Mvh. EE

Fra : Phinox

Dato : 24-02-01 05:05

> [...]
det
> håb for at få liv i den igen
> Håber der er en kløgtig sjæl der kan hjælpe mig.

Samme problem er opstået her....alt gik planmæssigt indtil den startede op
med fejl meddelelsen.....Mon ikke det er muligt at nulstille softwaren' på
en måde ?!?

-Phinox

Fra : PsHdO

Dato : 26-02-01 22:13

Hej.

> Samme problem er opstået her....alt gik planmæssigt indtil den startede op
> med fejl meddelelsen.....Mon ikke det er muligt at nulstille softwaren' på
> en måde ?!?

Der er desværre nok kun en vej og det er skraldespanden....

Det er nemlig eprommen med selve programmet (eller dele af det) man roder
med når man laver "gnide-gnide" på ben 5, og er data i eprommen først
corrupted eks. ved at få rørt ben 6 e.lign., så er der ingen vej tilbage.

Jo, få fat i en eprombrænder og de data der skal ligge i telefonen´s eprom.

Men eprommen skal sansynligvis ud af telefonen for at kunne brændes om...
(Ja, måske kan et rigtigt Nokia-værksted uden at tage den ud....)
En billig brænder kan ikke uden at eprommen er taget ud af telefonen....
Desværre....

Mvh.