MS Windows
briani 27239
Winamp + playlist + kopier
Fra : hh

Dato : 20-09-02 22:38

Kender du et prg. som kan kopiere alle mp3 nr. fra en playlist over i en
mappe. eller hvordan kan men gøre ?

Fra : Leony

Dato : 21-09-02 19:01

"hh" <bla@bla.dk> skrev i en meddelelse news:amg4ha$2h4$1@sunsite.dk...

> Kender du et prg. som kan kopiere alle mp3 nr. fra en playlist over i en
> mappe. eller hvordan kan men gøre ?

Shuffleplay har denne funktion:
Move/Copy files from playlist to another folder using drag & drop.
Det lyder lidt som noget du kunne bruge.
Jeg kender intet til programmet, jeg har aldrig brugt det, men ledte efter
et program du kunne bruge.
Shuffleplay's hjemmeside:
http://www.fliptech.net/shuffleplay/
Håber det virker.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Niels Andersen

Dato : 21-09-02 22:12

hh wrote in <amg4ha$2h4$1@sunsite.dk>:
> Kender du et prg. som kan kopiere alle mp3 nr. fra en playlist over i en
> mappe. eller hvordan kan men gøre ?

Gem playlisten som en fil. Så vidt jeg husker kan du vælge mellem to
formater, den ene er bare filnavnet, én pr. linje.

Omdøb filen så den hedder ".bat" til sidst.
Sæt "copy " ind foran alle linjerne, og " C:\mappenavn" efter dem.
(Det gøres nemt med en god editor, eller manuelt med fx. notepad)

Gem, og dobbelt-klik på filen - vupti. :)

--
Mvh.

Niels Andersen
(la nels. anersyn.)

Fra : ///JJ

Dato : 21-09-02 23:49

"Niels Andersen" <niels-usenet@myplace.dk> wrote in message
> [...]

Jeg har lavet sådant et program. Skal bruge en m3u-fil som source, og du
vælger i programmet hvor filerne skal kopieres hen. m3u-filen skal i
princippet blot indeholde hele stien+filnavnet til mp3-filen. Resten er
elementær fil-kopiering. Programmet lavede jeg til hvis jeg ville lave en
musik-cd frit sammensat af mine mp3-sange. Kan det bruges, sender/poster jeg
det gerne. Jeg skal dog ud at rejse i morgen tidlig og er først tilbage
onsdag. Lad mig høre om det er interessant, og jeg vender tilbage da.

mvh
///JJ

Fra : hh

Dato : 23-09-02 14:05

"///JJ" <jesperhnNoSpam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det gerne. Jeg skal dog ud at rejse i morgen tidlig og er først tilbage
> onsdag. Lad mig høre om det er interessant, og jeg vender tilbage da.

Tak for tilbuddet , men "shuffelplay" kunne dække mit behov.