Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Handel med Technikdirekt ????
Fra : flemming scully

Dato : 22-02-01 21:33

Hej

Hvordan handler man nemmest og billigst med Technikdirekt.(spec. film) Jeg
er førstegangskøber.
Bankgiro, Postgiro m.m. ??????????
Jeg vil ikke bruge dankort.

på forhånd tak.

Hilsen

Flemming Scully
7400 Herning
f.scully@post.cybercity.dk

Fra : Jens Chr. Jensen

Dato : 22-02-01 22:25

Hej

> Bankgiro, Postgiro m.m. ??????????
> Jeg vil ikke bruge dankort.

Du kan slet ikke bruge Dankort med mindre det er et VISA kort. Det er nu
ellers det nemmeste og billigste.

Den danske betalingskortlov er noget af det forbrugervenligste, der
findes. Hvis der er trukket et beløb på din konto, som du ikke mener, at
du skal betale, så protesterer du bare. Så skal banken tilbageføre
pengene - og derefter bevise, at du skylder dem for at få dem igen. Så
længe du passer på din PIN kode og din underskrift, er du godt sikret -
og Technikdirekt skal ikke have nogen af delene.

Jeg har selv købt for ca. 17.000 hos dem på den måde - uden problemer af
nogen art. Man betaler ca. det samme som for kontantvaluta: 3,85 kr. og
29,95 DM i forsendelse - that's it.

Ellers mener jeg, at de bruger efterkrav. Bankoverførsel er kun for
tyske kunder - prøv at spørge i din bank, hvad en overførsel til
Tyskland koster - det er formentlig stjernedyrt.

mvh
Jens Chr. Jensen

Fra : alex

Dato : 23-02-01 11:34

"Jens Chr. Jensen" <jcjensen@iname.com> skrev i en meddelelse
> Hej
Bankoverførsel er kun for
> tyske kunder - prøv at spørge i din bank, hvad en overførsel til
> Tyskland koster - det er formentlig stjernedyrt.

Gennem BG-BAnk som Swiftoverførsel 50 kr. i DM og 10 kr. i Euro sådan

Fra : Jens Chr. Jensen

Dato : 23-02-01 23:50

alex wrote:

> Gennem BG-BAnk som Swiftoverførsel 50 kr. i DM og 10 kr. i Euro sådan

Det ser ud til, at prisen på SWIFT overførsler er faldet betragteligt.
Efterkravsportoen skal dog stadig tages i betragtning.

mvh
Jens Chr. Jensen