Baggrundsbillede greyed out
Fra : Per LH

Dato : 22-02-01 21:41

Jeg kan ikke længere redigere "Brug baggrundsbillede" under "Egenskaber for
celle", det er greyed out. Jeg har prøvet at geninstallere FP, men væk er
muligheden. No´en der kender problemet - eller bare løsningen?

--
mvh Per LH
xxguitarsiden@indbakke.dkxx fjern/remove xx&xx

Fra : Camilla Scharff

Dato : 22-02-01 22:32

Kunne det tænkes, at du havde indstillet FP til at være kompatibel til alle
browsere?
Fx (ældre?) versioner af Netscape kunne ikke "se" baggrundsbilleder i
celler, og derfor vil det ikke være muligt at lave dette, hvis man har valgt
browseruafhængighed.

Mvh. Camilla

Per LH <xxgoto@trashcan.dkxx> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6Mel6.15098$PC4.746779@news010.worldonline.dk...

Fra : Per LH

Dato : 22-02-01 23:13

Yes, Camilla (og nu også Knud)

> Kunne det tænkes, at du havde indstillet FP til at være kompatibel til
alle
> browsere?

- det var nemlig lige det jeg havde bedt den om - nu virker det igen.
Underligt at den indstilling "overlevede" en
afinstallering/geninstallering - men sådan er der jo så meget..

Tak for hjælpen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 22-02-01 23:00

Thu, 22 Feb 2001 21:41:24 +0100, skrev "Per LH"
<xxgoto@trashcan.dkxx>:

>Jeg kan ikke længere redigere "Brug baggrundsbillede" under "Egenskaber for
>celle", det er greyed out. Jeg har prøvet at geninstallere FP, men væk er
>muligheden.

Jeg kan ikke huske, hvor den sidder, men du skal fjerne den markering,
som gør siden Netscapekompatibel, for funktionen virker ikke i
Netscape (nogle versioner).

(Har kun FP 98, hvor man ikke har muligheden)

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk - opdateret 31. januar 2001.