Undskyld jeg spørger (vedr. unlock af en "~
Fra : Kenneth

Dato : 22-02-01 21:15

Ok, nu har jeg splittet min telefon totalt ad, købt et datakabel mm. samt
dl. NokiaTool Build 034. Jeg tilsluttede min fon til datakablet og klikkede
så på ReadMe. Jeg fik følgende info (se dk.binaer). Nå men mit spørgsmål
er så HVAD GØR JEG NU????

Jeg har set på siden nokiauk.f2s.com og prøvet det der stod men jeg er i
tvivl på visse punkter! F.eks står der noget med at man skal bruge et
stykke ledning for at ændre IMEI'en. Det punkt fatter jeg ikke! Der efter
står der noget om en papirclips!?!?!?

Kunne det måske lade sig gøre at her var en som ville skære det ud i pap for
mig!?

På forhånd tak.

Kenneth kennethsejberg@privat.dk

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-02-01 21:53

"Kenneth" <gsafbghs@gfdag.dk> skrev i en meddelelse
> Kunne det måske lade sig gøre at her var en som ville skære det ud i pap for
> mig!?

Tag et stykke ledning. Sæt den end ende fast på dit kabinet.
Hold den anden ende på ben 5.
Tryk på "read me" du skulle gerne få en hel masse nuller det ene sted
og en hel masse "65" det andet sted.
Herefter gnider du den ende, som du holder på ben 5, på ben 5.
Samtidig trykker på du "closed". Denne skulle gerne efter ganske
få forsøg skifte til "open" og du har låst telefonen op.

--
Mvh. Morten Fruergaard, som har disse 2 biler til salg. Tlf.: 21230025
Fiat Uno 70 SXie, '90, grå, 100T km, el-ruder, c-lås, tågelygter, sænket

Fra : Kenneth

Dato : 22-02-01 21:55

Ok, det lyder sgu nemt nok. Meeeeen hvad er det for et kabinet du taler om?
Jeg har set det stå flere steder men hvad er det for et kabinet?

Kenneth

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-02-01 21:58

> Ok, det lyder sgu nemt nok. Meeeeen hvad er det for et kabinet du taler om?
> Jeg har set det stå flere steder men hvad er det for et kabinet?

Comput'eren...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-02-01 22:17

Morten Fruergaard skrev:

>Comput'eren...

Hvorfor helt præcis? Mit kabinet er f.eks. ikke jordet, det er nogle
jo.

Hvad er det præcis der sker?
--
venligst
/Lasse

Send gratis SMS med bekræftelse!
http://sms.fergusons.dk/

Fra : Finn

Dato : 22-02-01 22:20

> Hvorfor helt præcis? Mit kabinet er f.eks. ikke jordet, det er nogle
> jo.
>
> Hvad er det præcis der sker?
> --
Du "forvirrer" chippen med din roden med det 5. ben
Det er hvad der sker...

Mvh Finn
(Der har gjort det samme trick ved 4 stk 3210 med held!)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-02-01 22:42

Finn skrev:

>Du "forvirrer" chippen med din roden med det 5. ben
>Det er hvad der sker...

Men hvad er det forbindelsen til kabinettet gør? Kan man evt. forbinde
ledningen til noget andet?

Fra : Hen

Dato : 22-02-01 23:40

Så gør dog hvad der bliver sagt - det virker jo!

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-02-01 00:00

Hen skrev:

>Så gør dog hvad der bliver sagt - det virker jo!

Ro på...
Jeg har vel lov at være nysgerrig, og hvis jeg vil vide hvad der
egentlig foregår, så har jeg vel lov til at spørge?