True Romance [DVD]
Fra : Andreas Ohn-Andersen

Dato : 20-09-02 19:36

Er jeg den eneste der glæder mig som et lille barn til:

http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=7859
True Romance Unrated Director's Cut

KØB DEN!

Det er nok den film jeg har set flest gange i mit liv!

Andreas

Fra : KNL DtP

Dato : 21-09-02 09:59

"Andreas Ohn-Andersen" <andreas.ohn@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Er jeg den eneste der glæder mig som et lille barn til:
> True Romance Unrated Director's Cut

Jeg har lige bestilt den som føs'das'-gave til en kammerat, som sætter den film meget
højt - han elsker specielt samtalen mellem Dennis Hopper og Christopher Walken - tror
han kan hele dialogen udenad

--
MVH

Kristian
www.knl-dtp.dk

Fra : David Rasmussen

Dato : 21-09-02 14:52

KNL DtP wrote:
> [...]
> sætter den film meget højt - han elsker specielt samtalen mellem
> Dennis Hopper og Christopher Walken - tror han kan hele dialogen

Det er også FOR VILDT.... Jeg glæder mig :)

Fra : Morten DH

Dato : 21-09-02 15:11

"Andreas Ohn-Andersen" <andreas.ohn@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er jeg den eneste der glæder mig som et lille barn til:
>
> http://www.futureent.com/dvd/details.php?id=7859
> True Romance Unrated Director's Cut

Nej da, det er en fed popkorn film - desværre har kvaliteten af lyd/billede
fået halvdårlige anmeldelser desværre... Nogen foretrækker den gamle udgave
frem for den nye

Men ha den skal jeg da, om ik andet så fordi indpakningen ser så cool ud og
den gamle jeg har er en snapper-case - har den ivørigt også på laserdisk
hvis nogen skulle være interesseret i at købe den :-/