BF 1942 - Fly?
Fra : Svend Emil

Dato : 20-09-02 18:24

Hvordan styrer man flyet i højde????
Styrter hele tiden ned!

--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Herold

Dato : 20-09-02 18:44

> Hvordan styrer man flyet i højde????
> Styrter hele tiden ned!

Hold W nede, ellers går motoren ud.

Fra : Svend Emil

Dato : 20-09-02 18:55

"Herold" <jacob@boomtown.net.invalid> skrev i en meddelelse
news:3d8b5ea2$0$64144$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Hvordan styrer man flyet i højde????
> > Styrter hele tiden ned!
>
> Hold W nede, ellers går motoren ud.

JA, men jeg synes stadig at den bare flyver lige ned i vandet, uden at jeg
har de store muligheder for at undgå det!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Spacemann

Dato : 20-09-02 19:06

Man bruger musen til at styre med !! For at gå op ad skal man hive musen til
sig og omvendt !!

--
Spacemann
ICQ: 144131050

Fra : Svend Emil

Dato : 21-09-02 13:34

> Man bruger musen til at styre med !! For at gå op ad skal man hive musen
til
> sig og omvendt !!

OK, og et andet spørgsmål med det samme...
Hvordan skifter jeg våben? Jeg har "scroll", og der kan jeg kører blandt
fire forskellige våben, hvordan vælger jeg det så??
...Og når man spiller, og man har skudt alle sine partroner af, er det så
ikke muligt at få "fyldt op"????
Og hvordan "åbner" man bådsenden, når man kommer sejlende til land??

Håber jeg kan få svar på mine spørgsmål
--
--- Svend Emil (o: ---
P.S. Det går ok med at flyve, det er bare hammersvært!!

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 21-09-02 14:09

Svend Emil wrote:
> [...]
> så ikke muligt at få "fyldt op"????
> Og hvordan "åbner" man bådsenden, når man kommer sejlende til land??

Fik du ingen manual med da du købte spillet?

--
Jacob
Læger Uden Moralske Grænser: http://come.to/LUMG

Fra : Svend Emil

Dato : 21-09-02 14:17

> Fik du ingen manual med da du købte spillet?

Jeg spiller demo'en, hentet over nettet!
--
--- Svend Emil (o: ---

Fra : Jacob Holm Jorgensen

Dato : 21-09-02 14:30

Svend Emil wrote:

> Jeg spiller demo'en, hentet over nettet!
> --
> --- Svend Emil (o: ---

Tryk på T for at få tooltips frem.

Mvh. Jacob.

Fra : Simon Kamber

Dato : 22-09-02 11:27

On Sat, 21 Sep 2002 14:33:30 +0200, "Svend Emil"
<svendemil@hotmail.com> wrote:

>Hvordan skifter jeg våben? Jeg har "scroll", og der kan jeg kører blandt
>fire forskellige våben, hvordan vælger jeg det så??
Mener bare man skal trykke "fire"

>..Og når man spiller, og man har skudt alle sine partroner af, er det så
>ikke muligt at få "fyldt op"????
Jo, gå hen til en våbenkasse eller sæt dig i bagenden af en APC

>Og hvordan "åbner" man bådsenden, når man kommer sejlende til land??
Tryk pil op(og pil ned for at lukke igen)

Fra : Seth

Dato : 21-09-02 06:48

> Hvordan styrer man flyet i højde????
> Styrter hele tiden ned!
>

> --
> --- Svend Emil (o: ---

WSAD knapperne... og piletasterne i stedet for musen, synes det er nemmere
med piletasterne.

Mvh

Seth

Fra : Kurt Lund

Dato : 21-09-02 08:57

"Seth" <crow_104@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Svend Emil" <svendemil@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> WSAD knapperne... og piletasterne i stedet for musen, synes det er nemmere
> [...]
Eller brug et Joystick det er meget nemmere..

Kurt

Fra : Alex Holst

Dato : 22-09-02 04:06

Kurt Lund <klander@pc.dk> wrote:
> Eller brug et Joystick det er meget nemmere..

Hm, multiplayer demo udgaven af BF1942 vil ikke have noget med mit
(meget gamle) Wingman Extreme at goere, selvom joysticket er installeret
og kalibereret. Hvilket joystick har du faaet spillet til at arbejde
med?

Fra : Herold

Dato : 22-09-02 09:57

> [...]
> (meget gamle) Wingman Extreme at goere, selvom joysticket er installeret
> og kalibereret. Hvilket joystick har du faaet spillet til at arbejde

Du kan i det mindste komme ind i spillet :)

I betaversionen kunne det slet ikke starte med mit MS Sidewinder Force
Feedback 2 tilsluttet. Jeg har ikke prøvet med det fulde spil endnu dog.

Fra : Loke

Dato : 23-09-02 14:01

On Sun, 22 Sep 2002 04:06:01 +0100, Alex Holst <a@mongers.org> wrote:

> [...]
>(meget gamle) Wingman Extreme at goere, selvom joysticket er installeret
>og kalibereret. Hvilket joystick har du faaet spillet til at arbejde

Det var da sært. Jeg bruger/brugte Wingman Extreme Digital både nu i
release versionen men også i MP demoen. Jeg har sat sticken op som
alternativ controller - med throttle og det hele. Det gør det en hel
del nemmere at flyve, vil jeg sige. Så nu er det ikke kontrollernes
skyld at jeg er elendig til det...

---
Loke