MS Windows
briani 27239
xp sp1 problem
Fra : anton

Dato : 20-09-02 17:10

Har netop installeret sp2 uden problemer...

Eneste bug jeg kan finde er, at nu virker min "vis skrivebord" ikke
længere...
Når jeg trykker på knappen rydder den skrivebordet for alt - også ikoner -
og låser herefter alt undtagen musen - og efter ½ minut kommer det hele så
tilbage og computeren bliver igen normal...

Andre der har oplevet dette?

Fra : anton

Dato : 20-09-02 17:10

"anton" <mail@NOSPAM.se> skrev i en meddelelse
> Har netop installeret sp2 uden problemer...

jeg mener naturligvis SP1...

Fra : SA

Dato : 20-09-02 19:10

Yepper. har samme problem. Prøv at "rulle" lidt frem og tilbage med
scrollknappen på musen, det hjælper på min maskine.
Hvad der er galt aner jeg ikke, men der komme nok en SP1a på et tidspunkt!

/SA

Fra : Kristian Nejsum

Dato : 20-09-02 23:45

anton wrote:
> [...]
> og låser herefter alt undtagen musen - og efter ½ minut kommer det hele så
> tilbage og computeren bliver igen normal...

Er det den danske eller engelske udgave der er tale om?

Fra : C A

Dato : 21-09-02 08:12

> Er det den danske eller engelske udgave der er tale om?

Hos mig er der tale om xp pro DK

Anton

Fra : Edmund

Dato : 21-09-02 14:12

C A <mail@NOSPAM.se> wrote:

> Hos mig er der tale om xp pro DK

Prøv at åbne Vis skrivebord med notepad, kom evt. en genvej til notepad i send to

C:\Documents and Settings\bruger\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch.

Min ser sådan ud i XP home SP1 og virker

[Shell]
Command=2
IconFile=explorer.exe,3
[Taskbar]