S : Motorola Bluetooth
Fra : Mobil

Dato : 20-09-02 14:24

Med dette Motorola Bluetooth headset får man mulighed for at opnå trådløs
samtale med sin mobiltelefon op til 10m. fra selve telefonen. Dette Smarte
Motorola Bluetooth headset passer til Ericsson T39, T68, T68I Nokia 6310,
Nokia 6310I. Headsettet leveres med 220V lader,

Pris kr. 1300,-

Fra : Devast8or

Dato : 20-09-02 15:08

Brug en markedsgruppe til køb/salg, det er der der sidder folk der vil
købe/sælge ;)

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : JMo.

Dato : 20-09-02 19:06

On Fri, 20 Sep 2002 15:23:48 +0200, "Mobil" <danmark@grejs.dk> wrote:

> [...]
>Motorola Bluetooth headset passer til Ericsson T39, T68, T68I Nokia 6310,
>Nokia 6310I. Headsettet leveres med 220V lader,

....og husk lige at minde køber om at Nokia 6310 og 6310i skal parres
med headset'et hver gang de mister kontakt....

Fra : Michel Komischke

Dato : 20-09-02 19:32

On Fri, 20 Sep 2002 18:05:36 +0000, JMo. wrote:

> ...og husk lige at minde køber om at Nokia 6310 og 6310i skal parres
> med headset'et hver gang de mister kontakt....

Du går altså ud fra at sælger kender denne fejl, uanset om han har en
ericsson telefon eller hva?

--
Michel Komischke
fka: "crash override"

Fra : JMo.

Dato : 20-09-02 21:14

On Fri, 20 Sep 2002 20:31:51 +0200, "Michel Komischke"
<crash@streetwise.dk> wrote:

>Du går altså ud fra at sælger kender denne fejl, uanset om han har en
>ericsson telefon eller hva?

Nu skriver han jo at det passer til en 6310...

Fra : Michel Komischke

Dato : 21-09-02 09:43

On Fri, 20 Sep 2002 20:14:11 +0000, JMo. wrote:

> Nu skriver han jo at det passer til en 6310...

Det kunne meget vel været skrevet af efter en manual, og at han så selv
bruger en af de nævnte ericsson modeller.

--
Michel Komischke
fka: "crash override"

Fra : JMo.

Dato : 21-09-02 21:27

On Sat, 21 Sep 2002 10:43:19 +0200, "Michel Komischke"
<crash@streetwise.dk> wrote:

>Det kunne meget vel været skrevet af efter en manual, [...]

Så er det ikke headset'ets manual han har skrevet af efter.

Fra : Michel Komischke

Dato : 21-09-02 21:41

On Sat, 21 Sep 2002 20:26:53 +0000, JMo. wrote:

> Så er det ikke headset'ets manual han har skrevet af efter.

det skal jeg ikke kunne sige - men det virker da reelt nok hvis han har
brugt det sammen med en af de andre telefoner han nævner, at han så ikke
kender til diverse bugs med en anden telefon.

--
,''`. Michel Komischke
: :' :