MS Windows
briani 27239
amerikansk tastatur under logon på W2K
Fra : Mark Pallesen

Dato : 20-09-02 14:05

Hej,

Jeg her en Windows 2000 UK, ved logon er tastaturet amerikansk, men de
brugere som bruger maskinen, har dansk tastatur efter logon. hvordan får
jeg DK tastatur ved logon skærmen ?

--
Mark

Fra : Madsen

Dato : 20-09-02 15:33

Mark Pallesen skrev:

> Jeg her en Windows 2000 UK, ved logon er tastaturet amerikansk,
> men de brugere som bruger maskinen, har dansk tastatur efter
> logon. hvordan får jeg DK tastatur ved logon skærmen ?

Prøv at fjerne alt anden end det danske tastaturlayout inde
i Control Panel > Regional and Language Options > Languages >
Details.

Jeg kan ikke lige huske om det ligger samme sted i Win2000.
Ovenstående er snuppet fra WinXP.

Madsen.

Fra : Mark Pallesen

Dato : 23-09-02 07:33