MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Windows åbner med c:\windows
Fra : Anders

Dato : 20-09-02 13:27

Jeg aner ikke hvad der er galt den(windows XP pro eng.) bliver ved med
at åbne explorere (stifinder) i c:\windows jeg kan ikke hitte ud a det!
Der var tidligere en der forslog at det kunne være anti virus men sådan
en bruger jeg ikke....
Hjælp venligst hvis der er nogen der kan.
Jeg er ved at gå ud af mit gode skind.....

Fra : Peter Hindsgaul

Dato : 20-09-02 13:30

"Anders" <aadal@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Der var tidligere en der forslog at det kunne være anti virus men sådan
> en bruger jeg ikke....

Kan det så være virus?

vh
Peter Hindsgaul

Fra : Anders

Dato : 20-09-02 13:35

Peter Hindsgaul wrote:
> "Anders" <aadal@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Kan det så være virus?
>
> vh
> Peter Hindsgaul

Jo det kunne det godt men der er ingen tjekkere der kan finde den!
(Jeg tjekker normalt med F-prot og norton, og derfter afinstallere dem)

Fra : Madsen

Dato : 20-09-02 15:50

Anders skrev:

> Jeg aner ikke hvad der er galt den(windows XP pro eng.) bliver ved
> med at åbne explorere (stifinder) i c:\windows jeg kan ikke hitte
> ud a det!

Mener du at den starter med at åbne Stifinder når du starter Windows,
eller?

Er Stifinderen åben når du lukker Windows?
Hvis du i Stifinder går op i Tools > Folder Options > View, er der
så et flueben ved: 'Restore previous folder windows at logon' ?

Madsen.

Fra : Anders

Dato : 21-09-02 08:53

Madsen wrote:

> [...]
> Hvis du i Stifinder går op i Tools > Folder Options > View, er der
> så et flueben ved: 'Restore previous folder windows at logon' ?

Stifinder er ikke åben når jeg lukker windows den åbner den under
opstart.
Jeg tænkte det kunnne være et access/security problem men den siger ikke
oget i dr. Watson.
-Anders

Fra : Atcox

Dato : 21-09-02 09:41

Hmm... jeg har samme problem i Win 98.
Har været inde og kigge i startup-mapperne, MsConfig
og i registreringsdatabasen uden held :(

Fra : Madsen

Dato : 21-09-02 15:01

Atcox skrev:

> Hmm... jeg har samme problem i Win 98. Har været inde og kigge i
> startup-mapperne, MsConfig og i registreringsdatabasen uden held
> :(

Der skulle være et problem med Win9x hvis man har Norton Internet
Security 2001 eller Norton Personal Firewall 2001 installeret, men
om du så har det, ved jeg ikke.

Madsen.