mail afsendelse/modtagelse på t65
Fra : oven6

Dato : 20-09-02 12:52

Jeg ved der har været spørgsmål med dette før, men jeg kan skisme ikke
finde ud af det.
Jeg har en t65, som jeg gerne vil bruge til at afsende og modtage mail
på.

Jeg har abb, hos telia, og en internet konto hos opasia(i forbindelse
med adsl abb) Jeg skulle vel så være istand til at bruge denne funktion,
eller?

men hvordan sættes det op, har kiggert både telia og opasia igennem, men
uden en løsning.

hvilke instillinger og opkalds numre skal bruges.

på forhånd tak

Klaus bergh

http://www.kandu.dk/

Fra : Fischer

Dato : 20-09-02 12:50

> Jeg har abb, hos telia, og en internet konto hos opasia(i forbindelse
> med adsl abb) Jeg skulle vel så være istand til at bruge denne funktion,
> eller?

Nej - det tror jeg ikke.

Du skal have et internet-abonnement der giver adgang til opkald via
mobiltelefon.
Hos TDC gør: Opasia Standard (gl. type), Opasia Plus og Nettid.

Jeg tror ikke du har dial-up adgang med dit ADSL brugernavn.

*Fischer