MS Windows
briani 27239
Win Media Player 9 Beta = mystisk lort
Fra : Thomas Hjort

Dato : 20-09-02 12:21

Jeg har fået to følgende problemer efter "opgradering" til win media 9 beta:

1) Jeg kan ikke længere "spole" i film vha baren under billedet.

2) Der er kommet en "playliste-oversigts-ting" helt ude til højre af
playeren. Jeg kan ikke få fjernet dette vindue som strækker sig fra top til
bund og som også er der når jeg overgår til "full-screen".

Nogen der kan hjælpe? Kan jeg eventuelt "nedgradere" igen så jeg kan få den
gamle player tilbage, der havde jeg nemlig ikke disse problemer.

Mvh Thomas
WinXP

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-09-02 12:47

Fri, 20 Sep 2002 13:21:18 +0200, skrev "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk>:

>1) Jeg kan ikke længere "spole" i film vha baren under billedet.

Fejl i betaversionen iflg. tidl. indlæg, skulle virke når man
prøver nogen gange.

>2) Der er kommet en "playliste-oversigts-ting" helt ude til højre af
>playeren. Jeg kan ikke få fjernet dette vindue som strækker sig fra top til
>bund og som også er der når jeg overgår til "full-screen".

Ved jeg ikke.

<http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/player/relnotes.asp#removebeta>

Fra : Thomas Hjort

Dato : 20-09-02 15:44

> Fejl i betaversionen iflg. tidl. indlæg, skulle virke når man
> prøver nogen gange.

Jeg har prøvet 100 gange og det virker stadig ikke....

<http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/9series/player/relnotes.asp#r
emovebeta>

Der får jeg følgende at vide:
"Use Windows System Restore. The beta version of Windows Media Player 9
Series is removed and your previous version of the Player is restored.
For more information about System Restore, see Windows Help. "

Og under windows hjælp kan jeg som sædvanlig ikke finde svar på noget. Og
slet ikke hvordan jeg fjerne 9 beta.

Mvh Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-09-02 17:33

Fri, 20 Sep 2002 16:43:46 +0200, skrev "Thomas Hjort"
<dsl54291@vip.cybercity.dk>:

>Og under windows hjælp kan jeg som sædvanlig ikke finde svar på noget. Og
>slet ikke hvordan jeg fjerne 9 beta.

Du skal køre en systemgendannelse, så du kommer tilbage til før
du installerede betaversionen.

Fra : Edmund

Dato : 20-09-02 13:32

Thomas Hjort wrote:
> [...]
> playeren. Jeg kan ikke få fjernet dette vindue som strækker sig fra
> top til bund og som også er der når jeg overgår til "full-screen".

Den funktion er også i player 8.

Der er små ikoner nederst eller øverst til højre for billedet man kan
deaktivere det med.
Ellers kan du i menulinjen vis, fjerne hakket ud for vis
afspilningsliste.
--
Mvh Edmund

Fra : Thomas Hjort

Dato : 20-09-02 15:46

"Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> deaktivere det med.
> Ellers kan du i menulinjen vis, fjerne hakket ud for vis

Det kan jeg faktisk ikke. Jeg kan heller ikke fjerne visningen nede i
hjørnet. Der er godt nok en knap til playlisten, men den giver mig ikke
adgang til at fjerne playlisten.

Mvh Thomas

Fra : Edmund

Dato : 20-09-02 15:56

Thomas Hjort <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote:
> "Edmund" <edm@os.dk> skrev i en meddelelse

> Det kan jeg faktisk ikke. Jeg kan heller ikke fjerne visningen nede i
> hjørnet. Der er godt nok en knap til playlisten, men den giver mig
> ikke adgang til at fjerne playlisten.

Hvis du ikke har muligheden inde i menuen vis / funktioner i afspilning
/

Så må du prøve at hente en ny fra
http://www.microsoft.com/windowsmedia/
indstallere og genstarte