Tina Dickow
Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 22-02-01 20:28

Tina Dickow - en ung gymnaisepige fra Århus, så vidt jeg husker, havde et
hit for et par år siden, der så vidt jeg husker blev ugens uundgåelige på
P3.

Er der nogen der har teksten til det hit der hed "Waste of time" ?

- og evt. ved, hvad der blev af hende?

Kåre

Fra : Klaus M

Dato : 23-02-01 00:59

Jeg kan desværre ikke hjælpe med teksten, men i flg. hendes hjemmeside
(http://www.dickoweb.dk/dickow/) skal der komme et album til april i
år - det ser jeg frem til...
Den 19. maj skal hun spille på Train i Århus, så der kommer jo sikkert
også noget koncertaktivitet fra hendes side igen.

Klaus

Fra : morten_r_jensen@hotm~

Dato : 23-02-01 07:59

Kan godt huske nummeret, og synes selv at det var voldsomt fedt! - Fik det
desværre aldrig optaget...

Hvis du finder ud af noget, må du gerne poste det her.

/Morten