ECS K7S5A IGEN....
Fra : Kasper Hilligsøe

Dato : 19-09-02 17:38

Forleden installerede jeg en XP1700+ på omtalte Board. Systemet kørte
upåklageligt indtil igår, hvor systemet pludselig frøs..... Da jeg bootede
maskinen og windows var godt igang med at loade opstod der pludselig en
fejl. Der stod noget med en fejl ved ACPI og noget omkring bios der skulle
opdateres. Jeg opdaterede bios til nyeste version men fejlen var der stadig.
Derefter afinstallerede jeg Windows og påbegyndte en nu installation. Den
samme fejl opstår dog igen under installationen....

Er der nogle der har en ide om, hvad der er sket eller hvad der kan gøres..

Kasper

Fra : Søren Larsen

Dato : 19-09-02 20:11

Hej
Den havede jeg også, jeg resettede mit mb, med jumperen, og så kørte den
Søren
--
Bundkort : ECS K7S5A ATX
Cpu : Atlhon xp 1800 / 1533@1700
Megablæser : Thermaltake VOLCANO 7
RAM : 512 ddr ram
Grafikkort : Daytona GeForce4 Ti 4200 TV-Out 128 mb ram
3DBMscore: 10400
Brænder : 32 write / 12 rewrite

Fra : Danish Bacon

Dato : 20-09-02 22:06

har haft en fejl der vist ikke er helt det samme og dog alligevel.

Jeg har en Duron 1200 på det samme board. Til tider når den læser Windows
ind stopper den og kommer med en blå skærm hvorpå der står en masse.
Deriblandt Unmountable boot sector.
Umiddelbart gætter jeg så på at det er min HD der har et problem. Men når
jeg så sætter den til at starte op i fejlsikret tilstand, slukker igen uden
at lave nogen ændringer så virker det hele fint igen i nogle dage før
problemet kommer igen.

--
Mvh.
Kim Høegh-Guldberg