Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ny printer
Fra : Lars Månsson

Dato : 22-02-01 19:00

Hej

Jeg skal ud og købe ny printer, den skal primær bruges til at printe
billeder med , den printer jeg har nu er en HP 720 C

Hilsen
-Lars-

Fra : Erik Christensen

Dato : 22-02-01 22:25

"Lars Månsson" <lars.maansson@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg skal ud og købe ny printer, den skal primær bruges til at printe
> billeder med , den printer jeg har nu er en HP 720 C

Den seneste HP, 990CXi har fået meget fine anmeldelser

Mvh
Erik

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-02-01 22:24

"Erik Christensen" <erikac@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Lars Månsson" <lars.maansson@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Den seneste HP, 990CXi har fået meget fine anmeldelser
>
> Mvh
> Erik
________________________

Vil du ha' samme printteknologi, så
køb HP-930C...

Ca. halv pris som 990, og ca. halvt så hurtig..men samme kvali.

MVH

Fra : torsten.balle.koefoe~

Dato : 26-02-01 00:38

On Thu, 22 Feb 2001 18:00:21, "Lars M†nsson" <lars.maansson@pc.dk>
wrote:

>Jeg skal ud og købe ny printer, den skal primær bruges til at printe
>billeder med , den printer jeg har nu er en HP 720 C

Jeg ved ikke hvilken prisklasse du tænker på, men til billeder er der
ikke meget der stikker Epsons photoprintere. Der er lige kommet nye
modeller - Stylus Photo 790, 890 og 1290 (se på www.epson.dk). Ellers
kan man sikkert stadig få de tidlligere modeller - Stylus Photo 870 og
1270 - til favorable priser.

For de billigste priser kan du kigge på: www.edbpriser.dk

--
Yours etc.
Torsten Balle Koefoed

(Replace servername in address with: subetha<dot>dk)