LAN med delt internet. Gateway.
Fra : Angelos

Dato : 19-09-02 14:06

Hej.

Jeg har 2 pc'er en HUB og en aDSL, jeg har del internet før gennem HUB'en
ved at kople internettet til HUB'en (jeg har koplet internettet til i
uplink, er det en fejl?), og de to Pc'ere til den, jeg havde nogle problemer
med internet hanstigheden på Pc'er 2 + der har være sider den slet ikke
ville vise??.

Nu har jeg så fundet ud af jeg vil køre e-smith på min ene computer og dele
internet gennem gateway, kan jeg gør som på den ovennævnte måde, eller ville
det være den bedste løsning at købe i et ekstra netkort, og sætte det i
serveren så konfigurationen bliver sådan: server 2 netkort det ene går fra
aDSL modem til netkort, netkort 2 går til HUB. pc2 koples til HUB?
er det den optimale opsætning, eller er der andre foreslag, gerne meget
billig, mulvarpen er lidt tom

Angelos.

--
Jesuo Kristo estas Dio kaj la vivo.